نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

قهرمان Zhanhu هفته آینده به بازی For Honor اضافه می‌شود

 Zhanhu نام جدیدترین قهرمان For Honor است که از یک شمشیر بلند و چند قابلیت جدید برخوردار است و به‌زودی به بازی اضافه خواهد شد.

گروه Wu Lin از طریق بسته الحاقی Marching Fire به بازی For Honor اضافه شد و حال قرار است به‌عنوان یکی از محتویات فصل چهارم از سال سوم این بازی، یک قهرمان جدید به‌زودی به جمع قهرمان‌های این گروه اضافه شود.

این قهرمان که Zhanhu نام دارد، برای افرادی که قبلاً سیزن پس سال سوم این بازی را خریداری کرده‌اند، از تاریخ ۱۶ آبان به‌صورت رایگان قابل استفاده خواهد بود. Zhanhu قابلیت‌های جدید و فوق‌العاده قدرتمندی را درکنار شمشیر بلند و یک لبه‌ای که برای استفاده از فواصل دورتر ایده آل است، به ارمغان می‌آورد. این قهرمان، هم به‌عنوان کارکتر مذکر و هم مؤنث قابل بازی است و قدرت و سرعت عمل فوق‌العاده بالایی دارد. او با تکیه بر حرکات سریع خود، می‌تواند حمله‌ی دشمن را خنثی کرده و پاسخ نابود کننده‌ای را به سمت او روانه کند.

افرادی که محتوای سیزن پس سال سوم بازی For Honor را خریداری نکرده‌اند، می‌توانند با پرداخت ۱۵ هزار واحد Steel، از تاریخ ۲۳ آبان Zhanhu را به‌دست آورند. محتوای فصل چهارم این بازی همچنین نقشه‌ی جدید Breach را به همراه قلعه‌ی بزرگ Wu Lin که در میان یک منطقه‌ی کوهستانی قرار دارد، درکنار قابلیت‌ها و ترفندهای جدید قهرمانان بازی معرفی می‌کند.

یوبیسافت، قبلاً اعلام کرده که قرار است تمامی بازی‌های PvP این شرکت، از قابلیت بازی کراس پلتفرم برخوردار شوند. ایو گیلمو، مدیرعامل یوبیسافت بیان می‌کند که این ویژگی به‌زودی و همزمان با آخرین گزارش عملکرد مالی این شرکت معرفی خواهد شد. در حال حاضر، تنها دو بازی از مجموعه بازی‌های یوبیسافت از ویژگی کراس پلی پشتیبانی می‌کنند که بازی‌ها Brawlhalla و Just Dance 2019 هستند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده