نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۹

ویدیویی از طراحی شخصیت‌های بازی Beyond Good and Evil 2 منتشر شد

ویدیوی جدید منتشر شده از بازی Beyond Good and Evil 2 شخصیت‌های بازی، مدل طراحی آن‌ها و مواردی دیگر را نمایش می‌دهد.

طبق آخرین اخبار بازی، تریلری جدید از بازی مورد انتظار شرکت یوبیسافت (Ubisoft) یعنی بازی Beyond Good and Evil 2 منتشر شده است که در آن طراحی و آرت ورک شخصیت جِید و برخی از شخصیت‌های دیگر مانند داکینی و ماماگو به نمایش در آمده است. ماماگو نام شخصیتی مکانیک در بازی است که برای سفینه‌ی فضایی شخصیت اصلی تعمیرات و انواع ارتقاها را فراهم می‌کند. 

همچنین در این تریلر شاهد شخصیت‌هایی هستیم که هم می‌توانند به صورت انسان ظاهر شوند و هم به صورت ترکیبی با ربات به همراه شخصی‌سازی کامل قومیت و ویژگی‌های فرهنگی آن‌ها. در بازی همچنین خالکوبی‌هایی از جنس دیوالایت (‌نوعی سنگ انرژی در بازی) وجود دارد که می‌تواند اثر هولوگرافیک روی ظاهر داشته باشد و بسیار براق جلوه کند. در این ویدیو همچنین توضیحاتی راجع به موسیقی و افکت‌های صوتی بازی Beyond Good and Evil 2 ارائه می‌شود. شما می‌توانید ویدیوی منتشر شده از بازی را از طریق این لینک مشاهده کنید

یوبیسافت هنوز تاریخ عرضه یا حتی پلتفرم‌های مقصد بازی Beyond Good and Evil 2 را مشخص نکرده است. اینکه چه زمانی Ubisoft آمادگی اعلام تاریخ عرضه یا انتشار این بازی را پیدا خواهد کرد معلوم نیست؛ چرا که به نظر نمی‌رسد بازی در مراحل پایانی توسعه‌ی خود باشد و احتمالا هنوز تا انتشار بازی فاصله‌ی قابل توجهی باقی مانده است. 

چندی پیش اعلام شد که یوبیسافت دو بازی بزرگ معرفی نشده را برای عرضه در سال مالی آینده (از فروردین تا اسفند سال ۱۳۹۹) در اختیار دارد که گویا هر دو بازی هم برای نسل فعلی و هم برای نسل آینده منتشر خواهند شد. از آن‌جایی که گفته شده این دو بازی از سری‌های معروف یوبیسافت هستند ممکن است که بازی Beyond Good and Evil 2 نیز یکی از آن‌ها باشد اما خب از طرفی نیز این بازی جزو آثار معرفی نشده به حساب نمی‌آید و بنابراین نمی‌توان خیلی روی این بازه‌ی زمانی برای انتشار آن حساب کرد. 

نظر شما راجع به بازی Beyond Good and Evil 2 چیست؟ به نظر شما این بازی برای نسل فعلی منتشر خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده