// شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۳

بازی Soma و Costume Quest را به رایگان در فروشگاه اپیک گیمز تجربه کنید

کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز، هم‌اکنون می‌توانند دو بازی Soma و Costume Quest را به‌صورت رایگان دانلود و تجربه کنند.

هفته‌ی ‌گذشته بود که Q.U.B.E. 2 و Layers of Fear برای کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار گرفت که ازطریق Layers of Fear می‌توانستید یک تجربه‌ی ترسناک را کسب کنید. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، اپیک گیمز (Epic Games) برای این هفته هم یک بازی ترسناک را برای کاربران فروشگاه اپیک گیمز تدارک دیده است.

علاقه‌مندان به بازی‌های ترسناک، می‌توانند بازی اول شخص Soma را تجربه کنند. یکی از مواردی که Soma را ارزشمند کرده است، داستان بازی است که حسابی بازیکن را به‌چالش می‌کشد. همچنین وجود معماهای مختلف و نوع استفاده از سکوت و صداهای مختلف در محیط‌های بازی، باعث شده است تا مخاطب به‌خوبی بتواند تجربه‌ی یک بازی ترسناک و هیجان‌انگیز را کسب کند. این در حالی است که دومین بازی رایگان این هفته، Costume Quest نام دارد.

Custome Quest توسط استودیو دابل فاین توسعه داده شده است و در ظاهر یک بازی با حال‌وهوای هالووین است، اما تیم سازنده با خلق یک جهان سرگرم کننده با کاراکترهای بامزه، شکل‌وشمایل دیگری از بازی‌های مرتبط با هالووین را به‌تصویر کشیده است. بازی‌های رایگان فروشگاه اپیک گیمز بدین صورت هستند که در بازه زمانی مشخص (یک هفته) باید آن‌‌ها را در فهرست بازی‌های خود قرار دهید تا برای همیشه به‌صورت رایگان در دسترس شما قرار بگیرند. بازی‌های ذکر شده تا تاریخ ۱۶ آبان ماه (هفت نوامبر) در دسترس خواهند بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده