// شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵

تصاویر جدیدی از بازی Diablo 4 در بلیزکان 2019 منتشر شد

در جریان نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۹، تصاویر جدیدی از بازی Diablo IV منتشر شده است که مخاطبان را بیش‌ازپیش با جهان و طراحی‌های بازی آشنا می‌کند.

در جریان مراسم افتتاحیه بلیزکان 2019، شرکت بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر سری Diablo، با انتشار یک تریلر سینمایی بازی Diablo IV را معرفی کرد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۹ تصاویر جدیدی از Diablo 4 منتشر شده است. همچنین جی. الن برک، رئیس بلیزارد، در مورد نسخه چهارم صحبت کرده است. وی دراین‌باره می‌گوید:

Sanctuary به مدت ۲۰ سال است که خانه بازیکنان دیابلو به‌حساب می‌آید و معرفی نسخه چهارم، نشان دهنده اشتیاق و قدردانی عمیق ما از این مجموعه و جامعه کاربری این سری است. ما هیجان‌زده‌ایم که به تاریکی، که عنصر اصلی گیم‌پلی بازی به‌حساب می‌آید، برگشتیم و آن را درکنار داستان و جهانی گسترش یافته، با شکل‌وشمایل جدیدی به‌تصویر کشیده‌ایم. نمی‌توانیم منتظر بمانیم که شما کاربران Diablo IV را تجربه کنید.

بااین‌حال هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای دیابلو IV درنظر گرفته نشده است، اما مشخص شده که این بازی برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تعدادی از تصاویر منتشر شده از بازی Diablo 4 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. برای مشاهده‌ی تمامی تصاویر هم به سایت منبع خبری مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده