// شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۴

بسته الحاقی Descent of Dragons بازی Hearthstone رونمایی شد

در جریان نمایشگاه بلیزکان 2019، شرکت بلیزارد با انتشار تریلری بسته الحاقی Descent of Dragons بازی Hearthstone را معرفی کرد.

پیش‌تر بود که شرکت بلیزارد تیزر کوتاهی را منتشر کرد که نشان از معرفی یک بسته الحاقی جدید برای بازی Hearthstone می‌داد. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی و در جریان نمایشگاه محبوب BlizzCon 2019، شرکت Blizzard با انتشار تریلری زیبا از بسته الحاقی جدید این بازی با نام Descent of Dragons رونمایی کرد. این DLC در بخش داستانی پایانی خواهد بود بر دو بسته الحاقی Rise of Shadows و Saviors of Uldum که پیش‌تر برای بازی منتشر شده‌اند.

این بسته الحاقی بازیکن را به مکانی می‌برد که Dragonblight نام دارد و از دنیای World of Warcraft: Wrath of the Lich King وارد بازی شده است. این مکان در مناطق سردسیر و یخ‌زده‌ی شمالی یعنی Northrend قرار دارد و دقیقا نزدیک آشیانه‌های پرتعداد اژدهایان واقع شده است. در این مکان بقایای اژدهاهای کشته‌شده‌ی زیادی نیز قرار دارد که می‌تواند گویای وجود کارت‌های مرموزی مانند Galakrond باشد. Galakrond یک کارت قهرمان است که می‌توانید آن را جایگزین هر کلاس دیگری کنید و از قدرت‌های ویژه‌ی آن استفاده کنید. تریلر معرفی این بسته الحاقی را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

کلیدواژه‌ی مخصوص این بسته الحاقی، Invoke است که بازی با کارت‌های آن باعث قوی‌تر شدن Galakrond و ارتقای او به سطح بالاتر می‌شود که موجب تغییر حالت و قوی‌تر شدن وی خواهد شد. در بسته الحاقی Rise of Shadows شما باید در قالب نیروهای شیطانی وارد بازی می‌شدید و در بسته Saviors of Uldum در نقش نیروهای خوبی و روشنایی سعی در اتمام مراحل بخش تک‌نفره داشتید. اما در بسته Descent of Dragons ظاهرا بازیکنان قادر خواهند بود از بین نیروهای خوبی و بدی، یکی را به میل خود انتخاب کنند. تاریخ انتشار این DLC برابر خواهد بود با ۱۰ ماه دسامبر (۱۹ آذر ماه).


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده