// شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱

بازی های پولی ماه اکتبر 2019 که برای موبایل منتشر شدند

در دهمین ماه از سال ۲۰۱۹ میلادی، بازی‌های جدید و جذابی مانند Gangsters 1920 و Lovecraft's Untold Stories برای گوشی‌های اندرویدی و آيفون‌ها منتشر شدند.

در ماه اکتبر ۲۰۱۹، بازی‌های پولی جذابی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است که از پازل‌های جذابی مانند Coloristic 2 و ShapeOminoes تا آثار آموزشی مانند Daniel Tiger's Neighborhood: Play at Home و Human Heroes Curie on Matter را شامل می‌شوند. با پشت سر گذاشتن ماه اکتبر اکنون زمان آن رسیده تا در مقاله‌ای به سراغ برترین‌ بازی‌های پولی منتشر شده در این ماه برویم.

 زومجی به‌صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر اگر به‌دنبال بازی‌هایی برای تجربه در آخر هفته هستید، زومجی در روز جمعه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند. در ادامه با بهترین بازی های پولی ماه اکتبر همراه زومجی باشید.

BonVoyage!

BonVoyage!

اولین بازی فهرست بهترین‌ بازی‌های پولی ماه گذشته، BonVoyage! نام دارد که توسط Boris Zápotocký توسعه داده شده است. در این بازی آرکید و معمایی شما کنترل یک شوالیه را به‌عهده می‌گیرید و باید به او کمک کنید تا راه خانه خود را پیدا کند. بازی یک محیط کاشی‌کاری شده کارتونی را پیش روی شما قرار می‌دهد که باید با جابه‌جا کردن کاشی‌های آن، مسیر خروج را برای این شوالیه بامزه درست کنید. سازندگان بیش از ۷۰ مرحله متنوع در بازی قرار داده‌اند که هرکدام چالش‌های متفاوتی را برای بازیکنان ایجاد می‌کنند. از نکات جالب بازی بخش تولید مراحل آن است که باعث می‌شود مراحل بازی به‌هیچ‌وجه تکراری نباشد. امتیاز شما در پایان هر مرحله وارد لیدربرد جهانی می‌شود و می‌توانید رتبه خود را در مقایسه با دیگر بازیکنان مقایسه کنید. قابلیت واقعیت افزوده BonVoyage! به شما این اجازه را می‌دهد که در خانه خود روی یک میز خالی این بازی را تجربه کنید و از محیط سه‌بعدی آن لذت ببرید. اگر به‌بازی‌های معمایی و جورچین علاقه‌ دارید، BonVoyage! را از دست ندهید.

دانلود بازی BonVoyage!

Bouncer Story

Bouncer Story

بازی بعدی یک اثر اکشن از استودیو Helmi Games است که به‌تازگی روی گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها منتشر شده است. داستان بازی Bouncer Story در شهری رخ می‌دهد که مافیا در آن حکم‌فرمایی می‌کند. شما به‌عنوان یک بادیگارد همه‌جور اتفاقاتی را در اطراف خود مشاهده می‌کنید و باید بتوانید اوضاع اطراف خود را کنترل کنید. برای اینکه بتوانید به زندگی خود ادامه دهید، نحوه رابطه‌تان با مافیا، پلیس و دیگر شخصیت‌ها را باید مدیریت کرده و تصمیم بگیرید به‌کدام‌یک کمک کنید. با انجام مأموریت‌های جانبی و به‌دست آوردن پول بیشتر، قادر هستید توانایی‌های شخصیت بازی را ارتقا بخشید و روند بازی را برای خود راحت‌تر کنید. فقط باید توجه داشته باشید که بخشی از پول به‌دست آمده را حتما به مافیا بدهید تا بدهی‌های‌تان را صاف کنید. این بازی اکشن و ماجرایی را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه‌ پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Bouncer Story

Coloristic 2 - puzzle

Coloristic 2 - puzzle

Coloristic 2 یک بازی کژوال و معمایی است که Daniel Krautwurst وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. درواقع این بازی ادامه نسخه موفق قبلی است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود. Coloristic 2 را می‌توان یک اثر مینیمال معمایی و رنگارنگ نامید که در آن باید ذهن خود را به چالش بکشید و برای حل معماها مسیرهای مختلفی را روی صفحه پیش‌رو ایجاد کنید. با پیش‌روی در بازی، Coloristic 2 گیم‌پلی‌های متنوعی را در مقابل شما قرار می‌دهد تا مطمئن شود که المان‌های بازی همچنان برای‌تان چالش‌انگیز باقی بماند. درمجموع ۱۲۰ مرحله مختلف در بازی گنجانده شده است که هرکدام با مکانیزم‌های مختلفی قادر هستند چالش‌های مختلفی را در مقابل بازیکنان قرار دهند. اگر قصد دارید تا کمی وقت آزاد خود را با یک بازی معمایی و چالش‌برانگیز پر کنید، بازی Coloristic 2 - puzzle را از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Coloristic 2 - puzzle

Daniel Tiger

Daniel Tiger's Neighborhood

Daniel Tiger's Neighborhood: Play at Home یک بازی آموزشی برای کودکان است که استودیو PBS KIDS وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. این بازی برای کودکان کمتر از ۵ سال طراحی شده است و می‌تواند در زمینه آموزش انتخابی مناسب برای والدین باشد. کودکان ازطریق تجربه این بازی می‌توانند خواببدن، حمام‌کردن، دکتر رفتن و موارد دیگر را در خانه Daniel Tiger یاد گیرند. در بخش ‌Bedtime به Daniel Tiger کمک کنید تا به‌خواب برود. کودکان در این بخش مراحل به‌رخت‌خواب رفتن و خوابیدن را یاد می‌گیرند. بخش Bathroom هم نحوه حمام‌کردن را به بازیکنان کم‌سن‌وسال آموزش می‌دهد. با تجربه بخش Doctor Daniel، کودکان شما در نقش دکتر قرار می‌گیرند و با تجربه بازی‌ و آشنایی با وسایل پزشکی، برای رفتن به مطب آماده می‌شوند. این بازی آموزشی تنها یکی از برنامه‌های استودیو PBS KIDS است که قصد دارد تا به کودکان مهارت‌های روزمره مربوط‌به مدرسه و زندگی را یاد دهد. Daniel Tiger's Neighborhood: Play at Home از نقطه نظر آموزشی بدون شک انتخاب مناسبی برای کودکان است که می‌توانید آن را هم‌اکنون از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Daniel Tiger's Neighborhood

Gangsters 1920

Gangsters 1920

بازی بعدی این ماه را به یک اثر ماجراجویی آرکید به‌نام Gangsters 1920 اختصاص داده‌ایم. این بازی توسط استودیو Sunlight Games GmbH توسعه داده شده است و ماجرای آن در دنیای زیرزمینی دهه ۱۹۲۰ میلادی روایت می‌شود. شما باید درنقش کارآگاه Lake قرار گیرید و گنگسترهایی را که مسئول دزدی از بانک هستند، دستگیر کنید. اگر فرد درستی پیش روی شما قرار گیرد، به شما دو سرنخ می‌دهد و افراد اشتباه شما را خواهند کشت. دوربین بازی به‌صورت سه‌بعدی و ایزومتریک است و جلوه‌های بصری آن از سایه‌های زیادی تشکیل شده است. گیم‌پلی بازی از آثار رتروی دهه ۸۰ میلادی الهام گرفته شده است و تجربه‌ای ناب را دراختیار بازیکنان قرار می‌دهد. باتوجه به تولید تصادفی نقشه‌های بازی، پس از هربار که آن را آغاز کنید، تجربه‌ای جدید پیش روی شما قرار می‌گیرد. بازی Gangsters 1920 را هم‌اکنون می‌توانید از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Gangsters 1920

Human Heroes Curie on Matter

Human Heroes Curie on Matter

بازی Human Heroes Curie on Matter اثری آموزشی از استودیو Human Heroes Ltd است که به‌تازگی به پلتفرم موبایل راه پیدا کرده است. این بازی یکی از دانشمندان بزرگ تاریخ یعنی ماری کوری را به گوشی‌های هوشمند شما می‌آورد. شما در این بازی در مینی‌گیم‌های مختلف مسائل علمی مختلفی را راجع به حالت ماده، مواد رادیواکتیو، فیزیک ذرات، اتم و فرایندهای مختلف شیمیایی یاد می‌گیرید. تمامی موارد آموزشی این بازی از نظر صحت و درستی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و اطلاعاتی معتبری را به بازیکنان انتقال می‌دهند. گرافیک بازی به‌صورت سه‌بعدی است و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. صداگذاری این بازی از نقاط قوت آن به‌شمار می‌رود. صدها دیالوگ ماری کوری در بازی توسط صداپیشه معروف یعنی میریام مارگولیس انجام گرفته است. در بخش Vault of Wisdom بیش از ۵۰ سؤال مختلف از ماری کوری بپرسید و اطلاعات خود را افزایش دهید. اگر قصد دارید اطلاعات علمی بسیاری به‌دست بیاورید و همزمان سرگرم شوید، بازی Human Heroes Curie on Matter می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Human Heroes Curie on Matter

Knightfall

Knightfall

بازی بعدی یک اثر پیکسلی نقش‌آفرینی به‌نام Knightfall است. این بازی توسط استودیو o3one kinetics سازنده آثاری همچون AFK Heroes و INTO THE ABYSS برای پلتفرم اندروید منتشر شده است. در این بازی شما در یک محیط دوبعدی و پیکسلی باید با موجودات مختلفی همانند جمجمه‌ها و هیولاها روبه‌رو شوید و با باس‌فایت‌های گوناگون مبارزه کنید. هرچه در بازی پیشروی کنید و بهتر شوید، هیولاها بزرگ‌تر و خطرناک‌تر می‌شوند. دخمه‌های بازی مسیرهای مرگ‌آوری هستند که انتظار شما را می‌کشند. این بازی در حال حاضر با حجم ۳۱ مگابایت قابل دانلود است و می‌توانید هم‌اکنون آن را با قیمت ۱.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی Knightfall

Lovecraft

Lovecraft's Untold Stories

بازی Lovecraft's Untold Stories یک اثر اکشن از استودیو Blini Games است که با به‌کارگیری المان‌های نقش‌آفرینی به گوشی‌های هوشمند راه پیدا کرده است. شما در این بازی پیکسلی، مراحل مختلف آن را که به‌صورت تصادفی و براساس داستان‌های لاوکرافتی ایجاد می‌شوند، گشت‌‌وگذار می‌کنید. در بازی Lovecraft's Untold Stories شما باید با گروه‌های مختلف و انواع هیولاهای افسانه‌ای مبارزه کنید، سلاح‌ها و تجهیزات خود را بهبود بخشید و معماها و پازل‌های گوناگون را حل کنید. سازندگان به شما اجازه می‌دهند تا با ۵ شخصیت مختلف که هرکدام خط داستانی متفاوت دارند، بازی را تجربه کنید. این شخصیت‌ها شامل یک کارآگاه خصوصی، یک جادوگر، یک دزد، یک پروفسور و یک غول هستند که هرکدام، سلاح‌ها و حرکات مبارزه منحصربه‌فردی دارند که باعث شده است تا روایت داستانی آن‌ها کاملا متمایز از یکدیگر باشد. گرافیک بازی هم به‌صورت دوبعدی و پیکسلی است و با طراحی بصری فوق‌العاده خود، بسیار چشم‌نواز به‌نظر می‌رسد. اگر به داستان‌های لاوکرافتی علاقه دارید و قصد دارید یک بازی اکشن و سرگرم‌کننده را تجربه کنید، Lovecraft's Untold Stories را از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Lovecraft's Untold Stories

Maya the Bee: The Nutty Race

Maya the Bee: The Nutty Race

بازی بعدی این ماه یک اثری سبک ریسینگ با المان‌های اکشن و ماجراجویی است که توسط استودیو Midnight Pigeon توسعه داده شده است. Maya the Bee: The Nutty Race اثری مناسب افراد کم‌سن‌وسال است که می‌تواند با محیط‌های سه‌بعدی و زیبای خود، بازیکنان بسیاری را مجذوب خود کند. در این بازی شما می‌توانید با استفاده از پاورآپ‌های مختلف، مسابقات بازی را تجربه کنید و از گرافیک سه‌بعدی و کارتونی آن لذت ببرید. پاورآپ‌های بازی شامل آیتم‌هایی همچون بادکنک‌های آبی، افزایش‌دهنده سرعت و عسل‌های چسبنده می‌شود. در این بازی شخصیت‌های معروف انیمیشن Maya the Bee حضور دارند و شما می‌توانید با هرکدام از آن‌ها مسابقه دهید. Maya the Bee: The Nutty Race را می‌توانید هم‌اکنون با قیمت ۲.۴۹ دلار از فروشگاه‌های پلی‌استور و ۱.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Maya the Bee: The Nutty Race

ROME: Total War - Alexander

ROME: Total War - Alexander

بازی بعدی فهرست این ماه به یکی دیگر از نسخه‌های Rome: Total War اختصاص دارد که برای پلتفرم موبایل عرضه شده است. بازی ROME: Total War - Alexander روایت‌گر کشورگشایی‌های اسکندر کبیر است که توسط استودیو Feral Interactive پیش از این برای دستگاه‌های آیپد پورت شده بود. حال این بازی به دستگاه‌های موبایل هم راه پیدا کرده است تا علاقه‌مندان سری رُم: توتال‌وار بتوانند روی گوشی‌های هوشمند خود یکی دیگر از نسخه‌های برتر این مجموعه را تجربه کنند. در این بازی شما می‌توانید با قرار گرفتن در نقش اسکندر مقدونی، ۵۰ واحد منحصربه‌فرد ارتش او را کنترل کنید. این بازی استراتژی از کنترل تاچ‌اسکرین گوشی‌های موبایل به‌خوبی استفاده کرده است و تجربه‌ لذت‌بخشی را برای بازیکنان رقم می‌زند. بازی ROME: Total War - Alexander در حال حاضر با قیمت ۴.۹۹ روی فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور قرار گرفته است. پس اگر از علاقه‌مندان سری استراتژی Rome: Total War هستید، این نسخه را از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون ROME: Total War - Alexander

ShapeOminoes

ShapeOminoes

ShapeOminoes یک بازی معمایی از استودیو Crazy Oyster Games است که بازی‌هایی همانند تنگرام، پنتومینو (Pentomino) و جیگساو را می‌توان در آن تجربه کرد. هدف شما در این بازی واضح است؛ شکل‌های تولید شده را توسط اُمینوها سه‌‌مرتبه تکمیل کنید! در هر زیرمرحله امینوهای مخصوصی برای استفاده کردن وجود دارد. مراحل در ابتدا ساده هستند و با پیشروی در بازی، بزرگ‌تر و پیچیده‌تر می‌شوند. درمجموع ۱۲۰ مرحله در بازی وجود دارد که هرکدام دارای سه‌زیر مرحله است. کنترل بازی بسیار ساده است. به‌شکلی برای حرکت دادن امینوها کافی است روی آن‌ها سوایپ کنید، برای چرخاندن روی آن‌ها کلیک کرده و برای برعکس کردن روی آن‌ها دوبار کلیک کنید. در بازی هیچ‌ محدودیت زمانی و سیستم امتیازدهی وجود ندارد و شما می‌توانید مراحل آن را در کمال آرامش به‌پایان برسانید. طراحی گرافیکی بازی بسیار ساده و مینیمال است و موسیقی‌های پس‌زمینه هم حال‌وهوایی آرامش‌بخش را به بازیکنان منتقل می‌کنند. ShapeOminoes برای تجربه کردن به هیچ اتصال اینترنتی نیاز ندارد و کودکان و افراد بزرگ‌سال می‌توانند آن را تجربه کنند. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور خریداری و دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون ShapeOminoes

Slaughter 3: The Rebels

Slaughter 3: The Rebels

بازی Slaughter 3: The Rebels یک اثر اکشن از Ray Spark است که به‌تازگی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است. در داستان بازی یک شهر مخفی وجود دارد که برای سالیان طولانی از آن به‌عنوان یک زندان بزرگ استفاده شده است. زندانی که در آن خطرناک‌ترین جنایت‌کاران به حبس‌ابد محکوم شده‌اند. هزاران دزد، جنایت‌کار و قاتل در این زندان سال‌های سال در عصبانیت‌ به‌سر برده‌اند و منتظر آزادی هستند. با وقوع اتفاقاتی، دیوار زندان فرو می‌ریزد و زندانی‌ها کنترل این زندان بزرگ را به‌دست می‌گیرند. تمامی نیروهای امنیتی و ساکنان این شهر کشته می‌شوند و شما به‌عنوان یک سرباز تنها باید در مقابل آن‌ها ایستادگی کنید. در این بازی شما باید بهترین اسلحه‌ها را جمع‌آوری کنید، نیرو جذب کرده و راه فرار از این آشوب را پیدا کنید. گرافیک بازی به‌صورت سه‌بعدی و چشم‌نواز است و با بهینه‌سازی مناسب سازندگان، می‌توان به‌راحتی آن را روی اکثر موبایل‌ها تجربه کرد. Slaughter 3: The Rebels را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Slaughter 3: The Rebels

The Last Roman Village

The Last Roman Village

بازی The Last Roman Village یک اثر استراتژی از استودیو TWIN STONE است که با استفاده از المان‌های اکشن و ماجراجویی تجربه‌ای سرگرم‌کننده را روی پلتفرم موبایل رقم زده است. در داستان بازی زمان صلح به‌پایان رسیده است. امپراطوری روم دیگر وجود خارجی ندارد و همه‌چیز دیگر در دستان ژنرال مارکوس آئرلیوس افتاده است تا از آخرین بقایای تاریخ روم محافظت کند. دشمنان از هردو سمت به شما هجوم می‌آورند و این وظیفه شما است تا با استراتژی مناسب و اندکی شانس، حملات آن‌ها را متوقف کنید. در این بازی شما می‌توانید بیش از ۱۰ ساختمان مختلف بسازید و سربازهای رومی را آموزش دهید. دشمنان شامل اسکلت‌ها، اورک‌ها، ترول‌ها و گابلین‌هایی می‌شوند که به‌صورت مداوم به‌ شما در حال حمله کردن هستند. موسیقی بازی به‌نوبه خود لذت‌بخش است و سیستم آب‌وهوایی متغیر بازی هم باعث شده است تا The Last Roman Village به یکی از بهترین بازی‌های پلتفرم موبایل تبدیل شود. اگر به بازی‌های استراتژی علاقه‌مند هستید، این بازی سرگرم‌کننده را از دست ندهید.

دانلود بازی The Last Roman Village

Vectronom

Vectronom

بازی بعدی یک اثر متفاوت در سبک موسیقی است که استودیو ARTE Experience وظیفه انتشار و استودیو مستقل Ludopium وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. در بازی Vectronom شما با دنیای دیوانه‌واری از رنگ‌ها و مسیرهای تکراری روبه‌رو می‌شوید که با ریتم موسیقی‌های الکترونیک تغییرشکل می‌دهند. شما باید مسیر خود را در این دنیای تغییرشکل‌دهنده پیدا کرده و ریتمی را که باعث می‌شود راه خود را پیش ببرید، بشناسید. به‌صورتی‌که پلتفرم‌های با ریتم موسیقی بازی ظاهر و غیب می‌شوند و شما باید با برنامه‌ریزی دقیق با ریتم بازی حرکت کنید و مراحل را پشت‌سر بگذارید. گیم‌پلی بازی به‌شدت اعتیادآور است و می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر خود کند. طراحی‌ محیط بازی هم تنها از اشکال هندسی رنگی ساده تشکیل شده است، اما با تکرار آ‌ن‌ها درکنار یکدیگر، تجربه‌ای چالش‌برانگیز را به بازیکنان القا می‌کند. این بازی سرگرم‌کننده و اعتیاد‌آور را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور خریداری و تجربه کنید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Vectronom

zCube - 3D RTS

zCube - 3D RTS

آخرین بازی پولی این ماه هم یک اثر استراتژی همزمان به‌نام zCube - 3D RTS نام دارد که به‌تازگی توسط استودیو Game Dev Team برای گوشی‌های هوشمند عرضه شده است. بازی با الهام از آثار کلاسیک این سبک  اضافه کردن گرافیک سه‌بعدی سعی کرده است تا تجربه‌ای جدید را برای طرفداران این‌گونه بازی‌ها رقم بزند. برای نابود کردن دشمنان آماده شوید تا بخش‌های جدیدی را تسخیر کنید، پایگاه‌های جدید بسازید، منابع و تکنولوژی‌های جدید جمع‌آوری کنید و واحدهای نظامی خود را تشکیل دهید. zCube را می‌توان در دو حالت مختلف تجربه کرد. در حالت اول شما می‌توانید ۲۴ مرحله چالش برانگیز بازی را انجام دهید و در حالت دوم، بازی را به‌صورت رقابت یک‌درمقابل‌یک، یک‌درمقابل‌دوم و دو‌درمقابل‌دو تجربه کنید. هوش‌مصنوعی و ۲۵ ترکیب از واحدهای نظامی از دیگر نقاط قوت این بازی به‌شمار می‌روند. اگر به بازی‌های استراتژی علاقه‌مند هستید، zCube - 3D RTS می‌تواند انتخاب سرگرم‌کننده‌ای برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون zCube - 3D RTS


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده