نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Bouncy Laser 2: Puzzle Bricks؛ آجرشکنی به سبکی جدید

در این قسمت از سری مقاله معرفی بازی موبایل، به سراغ بازی پازل Bouncy Laser 2: Puzzle Bricks رفتیم که گفته شده در نوع خودش، مثل و مانندش را تا به امروز ندیده‌اید.

بازی موبایل Bouncy Laser 2: Puzzle Bricks یک بازی پازل محسوب می‌شود که در نوع خود منحصربه‌فرد است و ویژگی‌های جذاب زیادی دارد. بازی اندروید و آیفون Bouncy Laser 2: Puzzle Bricks کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۱۲۴ مگابایت دارد. این بازی توسط بازی‌ساز مستقلی به نام مین جونگ یون ساخته شده است. این بازی‌ساز تازه‌کار، در کنار این بازی، ساخت بازی دیگری به نام Bouncy Laser - Brick Breaker را هم در رزومه کاری خود دارد. لازم به ذکر است که این بازی با درجه سنی PEGI 3 عرضه شده است و برای افراد بالای ۴ سال کاملا مناسب است.

بازی Bouncy Laser 2 : Puzzle Bricks
بازی Bouncy Laser 2 : Puzzle Bricks
بازی Bouncy Laser 2 : Puzzle Bricks

این بازی که با قسمت اول طرفداران زیادی را به سمت خودش جذب کرد، در قسمت دوم جذاب‌تر هم می‌شود و حسابی بازیکنان را در خودش نگه می‌دارد. گفته شده که بازی اندروید Bouncy Laser 2: Puzzle Bricks بهترین بازی پازلی آجر شکنی تاریخ محسوب می‌شود که شما احتمالا تا به امروز مثل و مانندش را در هیچ جایی ندیدید. شما در هر زمان و هر جایی می‌توانید از این بازی استفاده کنید و به راحتی از آن لذت ببرید. این بازی موبایل بسیار جذاب مکانیزم ساده‌ای دارد که شما خیلی زود می‌توانید آن را یاد بگیرید.

شما برای استفاده از این بازی اصلا نیازی به اینترنت ندارید

صدها مرحله مختلف در این بازی وجود دارد که شما می‌توانید از آنها لذت ببرید. با روش‌های کنترلی بسیار ساده، مراحل مختلف را پشت سر بگذارید و تا جایی که می‌توانید، با شکستن آجرها، امتیاز کسب کنید. در این صدها مرحله، آجرها و همچنین دشمنان مختلفی وجود دارند که هر کدام به نوعی برای شما مانع محسوب می‌شوند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که شما اصلا نیاز نیست که قلب‌ها یا سکه‌ها را بگیرید؛ زیرا خود بازی آنها را برای شما حساب می‌کند.

در ابتدا که شما قصد وارد شدن به هر مرحله را دارید، خود بازی گزینه‌هایی را مقابلتان قرار می‌دهد که می‌توانید در طی بازی از آنها کمک بگیرید و راحت‌تر مراحل را پشت سر بگذارید. اما این گزینه‌ها بسیار محدود هستند و باید با دقت آنها را استفاده کنید. علاوه‌بر این، در طی بازی هم زمانی که شما انگشت خود را از روی صفحه بردارید، موارد دیگری به شما نشان داده می‌شود که می‌توانید از آنها هم استفاده کنید. اما اگر دوست نداشتید یا تعداد آنها به پایان رسیده بود، خود بازی همان ابتدا چندین نقطه سفید در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید با استفاده از آنها، آجرها را نابود کنید.

بازی Bouncy Laser 2 : Puzzle Bricks
بازی Bouncy Laser 2 : Puzzle Bricks
بازی Bouncy Laser 2 : Puzzle Bricks

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت عمودی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این اثر به اینترنت نیاز ندارید و اصلا لازم نیست که برای استفاده از آن، نگران اتصال اینترنت خود باشید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Bouncy Laser 2: Puzzle Bricks هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی در نظر گرفته شده، از قابلیت‌ها و امکانات ویژه بازی استفاده کنید. بازی موبایل Bouncy Laser 2: Puzzle Bricks در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Bouncy Laser 2: Puzzle Bricks


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده