نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱

آبسیدین روی بازی های نقش آفرینی بزرگ دیگری هم کار می‌کند

به‌نظر می‌رسد که Grounded تنها بازی در دست ساخت آبسیدین نیست و آن‌ها روی بازی‌های نقش آفرینی هم فعالیت دارند. 

چند روز پیش آبسیدین در جریان رویداد X019 از بازی جدیدش با نام Grounded رونمایی کرد که یک اثر Co-Op در سبک بقا به‌حساب می‌آید. با اینکه بازی اخیر آن‌ها یعنی The Outer Worlds با استقبال خیلی خوبی از جانب طرفداران روبه‌رو شد اما واکنش‌ها به Grounded کمی ضد و نقیض بوده است. با این حال طبق جدید‌ترین اخبار منتشر‌شده، Grounded تنها بازی در دست ساخت آبسیدین نیست و آن‌ها علاوه بر این بازی که توسط تیمی کوچک در حال توسعه است، روی آثار دیگری هم کار می‌کنند که در سبک تخصصی آن‌ها یعنی نقش آفرینی هستند. 

آدام برنک، برنامه‌نویس و کارگردان بازی Grounded، در صحبتی که اخیرا با سایت یوروگیمر داشت در این مورد گفت:

ما در حال حاضر بازی‌های نقش آفرینی بزرگ دیگری در مقیاس اثری مثل The Outer Worlds در دست ساخت داریم.

همچنین فرگوس اوگهارت، سرپرست استودیو هم صحبت‌های برنک را تایید و زمانی که از وی در مورد تعداد پروژه‌های در دست ساخت استودیو سوال شد، اعلام کرد که بیش‌ از یک بازی و کم‌تر از ۴۰ بازی! به‌علاوه به‌نظر می‌رسد که تیم سازنده بازی The Outer Worlds، کماکان مشغول کار روی همین بازی هستند و بعید نیست که در آینده شاهد محتویات بیش‌تری مثل بسته‌های الحاقی برای آن باشیم؛ چرا که اوگهارت در صحبت‌های خود به این موضوع اشاره و اعلام کرد که طرفداران استقبال بسیار خوبی از The Outer Worlds داشته‌اند و سازندگان هم این بازی را با علاقه بسیار زیادی ساخته‌اند؛ به همین دلیل الان هم مشغول ادامه پشتیبانی از آن هستند. 

Grounded به‌عنوان بازی جدید آبسیدین به‌زودی در قالب نسخه Preview برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود و انتشار نسخه کامل آن هم در سال ۲۰۲۰ خواهد بود. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده