نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

ترکیب تیم T1 رشته Dota 2 با پیوستن Febby کامل شد

تیم T1 با کیم یانگ-مین برای پیوستن به ترکیب قرارداد امضا کرد و با تکمیل فهرست بازیکنان به استقبال مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای دارای امتیاز Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 رفت.

در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که پی‌ریزی ترکیب تیم T1 برای رقابت در Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 به پایان رسیده است. سازمان SK Telecom T1 اخیراً کیم “Febby” یانگ-مین، بازیکن افسانه‌ای اهل کره‌ی جنوبی را به ترکیب اضافه کرد. این اقدام یک روز پس از پیوستن یوهان “pieliedie” آستروم، کریستین “Skadilicious” آباسولو و جیمز “XemistrY” لی به ترکیب تازه‌ی T1 اتفاق افتاد.

علی‌رغم اینکه Febby بازیکن قدرتمندی است، اما در انتهای فصل گذشته و پس از خروج از تیم Mineski تلاش زیادی برای یافتن یک تیم تازه به خرج داد. او برای تیم‌های Geek Fam و Team Jinesbrus بازی کرد، اما هیچ‌کدام از آن‌ها در دوره‌ی حضور او به جایی نرسیدند. با اینکه سایر بازیکنان Team Jinesbrus نظیر نیکو “Gunnar” لوپز برای پیوستن به تیم‌های برجسته‌تری از ترکیب خارج شدند، اما Febby یکی از بازیکنان بزرگی بود که در جریان برگزاری مرحله‌ی مقدماتی نخستین رویدادهای ماینور/میجور فصل بلاتکلیف باقی مانده بود. کاملاً منطقی است که تیم T1 این بازیکن نام‌آشنا را انتخاب و پیوندی بین او و سایر بازیکنان تیم یعنی pieliedie و لی “Forev” سانگ-دان برقرار کند.

pieliedie

هسته‌ی اصلی این تیم از سه بازیکن کارآزموده تشکیل شده است که نام آن‌ها در فهرست تیم‌های بزرگی که چندین مرتبه سابقه‌ی شرکت در مسابقات اینترنشنال را دارند، دیده می‌شود. این سه بازیکن نقش‌هایی را در تیم برعهده گرفته‌اند که در آن‌ها تبحر دارند و براین‌اساس باید به خوبی در کنار یکدیگر بازی کنند. تجربه‌ی بالای آن‌ها زمانی که می‌خواهند نقش مناسبی را در تیم به Skadilicious و XemistrY واگذار کنند، خود را نشان می‌دهد. با اینکه جیمز لی و کریستین آباسولو سابقه‌ی چندانی در امر شرکت در رقابت‌ها ندارند، اما XemistrY که پیش‌ازاین برای Athletico Esports، یکی از بهترین تیم‌های استرالیایی بازی می‌کرد، کارنامه‌ی درخشانی دارد.

در زمان نگارش این مطلب مشخص نیست که کدام یک از بازیکنان تیم T1 کاپیتان خواهد شد، اما از آن‌جایی‌که pieliedie یک فصل عالی را با هدایت ترکیب Forward Gaming/Newbee به جمع ۱۲ تیم برتر مسابقات The International 9 به پایان برد، می‌توان انتظار داشت که این وظیفه به او محول شود. همچنین معلوم نیست که آیا XemistrY برای پیوستن به تیم T1 از ترکیب Athletico Esports کاملاً خارج شده است یا درحال‌حاضر به‌شکل قرضی برای T1 بازی می‌کند.

هنوز هیچ‌کدام از این اطلاعات به‌طور رسمی از سوی سازمان SK Telecom T1 اعلام نشده است، اما باتوجه‌به شروع مرحله‌ی مقدماتی مسابقات DreamLeague Season 13 Major در تاریخ ۱۰ تا ۱۵ آذر (۱ تا ۶ دسامبر)، با عقل جور در می‌آید که این سازمان بخواهد فرصتی را برای تمرین در اختیار بازیکنانش قرار دهد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده