نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۷

تریلر Call of Duty: Modern Warfare با محوریت نمرات بازی

اکتیویژن تریلر پرجنب‌وجوش جدیدی را از بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر کرد که نمرات این بازی تیراندازی اول-شخص را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) روانه‌ی بازار شده و مدتی است که در کنار بسته‌های به‌روزرسانی متعادل‌کننده، میزبان نقشه‌ها و حالت‌های جدیدی می‌شود. حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلری برای نمایش نمرات بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شده است که مانند سایر تریلرهای Accolade، نظرات رسانه‌های مختلف راجع‌به این اثر تیراندازی اول-شخص را به نمایش در می‌آورد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare یک موفقیت بزرگ برای سازندگان به‌حساب می‌آید. بر اساس اعلام شرکت اکتیویژن (Activision)، این بازی ظرف مدت سه روز ۶۰۰ میلیون دلار کسب کرده است. با اینکه اینفینیتی وارد به‌خاطر مسائلی نظیر برد شلیک 725 Shotgun و بلندی صدای گام‌ها مورد انتقاد قرار گرفت، اما این استودیو از زمان عرضه‌ی بازی در حال بررسی و رفع دقیق این موارد بوده است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در ماه آینده‌ی میلادی میزبان محتوای بیشتری خواهد شد. اولین بتل پَس بازی در ماه دسامبر (آذر-دی) در دسترس قرار می‌گیرد و امکان دریافت لوازم تزئینی رایگان و پولی را برای بازیکنان فراهم می‌کند. آیا این محتویات می‌توانند باعث نگه‌داشتن طولانی مدت بازیکنان پای بازی شوند؟ باید منتظر باشیم و ببینیم که چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی به‌واسطه‌ی بخش داستانی با‌کیفیت با ارائه‌ی تصویری تاریک و واقع‌گرایانه از جنگ، طراحی مرحله‌ی عالی برخی ماموریت‌ها در بخش داستانی، شخصیت‌پردازی خوب کاراکتر‌ها، گان‌پلی بسیار جذاب، دقت بالا در طراحی جزییات بصری سلاح‌ها و صداگذاری طبیعی آن‌ها، حالت‌های متنوع بازی در بخش چندنفره و سیستم پیشرفت بسیار خوب و ارزشمند بخش چندنفره در بررسی زومجی نمره‌ی ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Call of Duty: Modern Warfare یک قدم بزرگ برای استودیو اینفینیتی وارد در بازگشت به روز‌های اوج است. سازندگان در این نسخه اثری با گان‌پلی بسیار عالی خلق کرده‌اند که از یک طرف داستان خیلی خوبی با حضور شخصیت‌هایی چون کاپیتان پرایس، فرح کریم و الکس روایت می‌کند و از طرف دیگر هم آنقدر بخش چندنفره کاملی دارد که بتوان برای مدت زمان طولانی با آن سرگرم شد و به لطف سیستم پیشرفت عادلانه و جالب آن، به معنی واقعی کلمه از بازی کردن یک حالت رقابتی درست و حسابی لذت برد. مدرن وارفر یک پکیج کامل از تمام چیز‌هایی است که راجع به این نسخه دوست داریم و بدون شک یکی از بهترین نسخه‌های منتشر‌شده از این مجموعه پس از سه‌گانه اصلی مدرن وارفر است.

تریلر نمرات بازی Call of Duty: Modern Warfare در ادامه قابل مشاهده است. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به این بازی را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده