// شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۲

پشتیبانی از بازی Rune 2 ادامه خواهد داشت

ناشر بازی Rune 2 در حال کار روی مشکلات بازی Rune 2 پس از بسته شدن استودیو سازنده‌ی این بازی یعنی هیومن هد است.

کمی پیش متوجه شدیم که استودیوی سازنده‌ی بازی‌های Prey و Rune 2 یعنی استودیو هیومن هد (Human Head Studios) به‌تازگی تعطیل شده است و اعضای آن در قالب تیمی جدید تحت عنوان راندهاوس (Roundhouse Studios) زیرنظر شرکت بتسدا (Bethesda) به فعالیت خود ادامه خواهند داد. این اتفاق باعث شده که بازیکنان بابت آینده‌ی بازی Rune 2 که در حال حاضر در فروشگاه Epic Games برای پی سی در دسترس است، نگران باشند.

شرکت Ragnarok LLC، ناشر بازی Rune 2، در فروم خود به برخی از نگرانی‌های طرفداران پاسخ داد و در ابتدا اعلام کرد که میزان تقاضا برای این بازی از انتظارات آنان بسیار فراتر رفته است و سپس تأیید کرد که پشتیبانی از بازی Rune 2 ادامه خواهد یافت.

دیروز توانستیم با موفقیت بازی Rune 2 را در فروشگاه اپیک گیمز استور راه‌اندازی کنیم و تقاضا برای این بازی فراتر از انتظارات ما بود. ما از اینکه بسیاری‌ها می‌خواهند بازی ما را بازی کنند سپاسگزاریم. مهم‌تر از همه اینکه ما این بازی را دوست داریم و پشتیبانی از بازی Rune 2 را ادامه خواهیم داد.

البته که بسته شدن استودیو هیومن هد خبر شوکه کننده‌ای نه تنها برای طرفداران بلکه برای این شرکت هم بود. این شرکت در ادامه گفت:

چندین گروه مختلف روی بازی Rune 2 کار می‌کنند و ما همزمان با شما از این تصمیم خبردار شدیم. استودیو Human Head توافقی طولانی با ناشر بازی Rune 2 یعنی Ragnarok LLC برای پشتیبانی مداوم پس از انتشار این بازی داشت. هم‌اکنون در حال کار روی مشکلات تکنیکی بازی هستیم و همزمان به سرعت در حال ساختن تیمی هستیم که بتوانند برنامه‌ی هیجان انگیز پس از انتشار بازی Rune 2 را به اجرا در آورند. از صبر و درک شما در طی روند حل هرگونه مشکلی هنگام عرضه‌ی بازی قدردانی می‌کنیم.

ناشر بازی در ادامه گفت که سال آینده بازی Rune 2 برای دیگر پلتفرم‌های پی سی، که به احتمال زیاد اشاره به انتشار آن در استیم است، منتشر خواهد شد و همچنین این استودیو در مورد به اشتراک گذاشتن آینده‌ی بازی Rune 2 هیجان‌زده است. به نظر می‌رسد که باید برای اطلاع از برنامه‌های آینده‌ی این استودیو در مورد بازی Rune 2 منتظر بمانیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده