// شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر جدید Age of Empires IV ما را با روند تولید بازی آشنا می‌کند

مایکروسافت به‌تازگی تریلری از بازی Age of Empires IV منتشر کرده است که پشت صحنه ساخت بازی و پیشرفت‌های آن را نسبت به نسخه‌های پیشین نشان می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Microsoft تریلری جدید از بازی Age of Empires IV منتشر کرده است که مراحل ساخت بازی و نحوه پیشرفت آن نسبت‌به نسخه‌های قبلی مجموعه را نشان می‌دهد. به گفته استودیو رلیک اینترتینمنت، این بازی نه‌تنها ادامه‌ای بر نسخه‌های پیشین است، بلکه یک پیشرفت و گام بزرگ نیز در سبک RTS یا Real Time Strategy خواهد بود. در این ویدیو که می‌توانید در زیر مشاهده کنید، چند نفر از سازندگان بازی در مورد ویژگی‌ها و پیشرفت‌های آن نسبت‌به نسخه‌های پیشین صحبت می‌کنند و تغییرات چشمگیر آن را بیان می‌کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات این نسخه مربوط به هوش مصنوعی شخصیت‌ها است که به گفته‌ی سازندگان، هریک از آن‌ها دارای صدا، شخصیت و مهارت‌های مختص‌به‌خود هستند که در هیچ بازی سبک RTS دیگری در حال حاضر وجود ندارد. آن‌ها همچنین از بهبود و افزایش کیفیت بازی در جنبه‌های مختلف سخن گفته‌اند که یکی از خواسته‌های بازیکنان حرفه‌ای پی‌ سی از این اثر استراتژی محبوب است. در حال حاضر هیچ جزییاتی از این موارد اعلام نشده است و همچنین تاریخ انتشاری نیز برای بازی مشخص نشده است. تنها می‌دانیم که بازی Age of Empires IV قرار است به‌صورت انحصاری برای کامپیوتر منتشر شود.

نظرات خود را در مورد این ویدیو و ویژگی‌های جدید بازی Age of Empires 4 با زومجی و کاربرانش در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده