نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

مراحل فیلمبرداری فیلم Next Goal Wins به کارگردانی تایکا وایتیتی آغاز شد

تایکا وایتیتی از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Next Goal Wins با بازی مایکل فاسبندر و الیزابت ماس خبر داده است.

فیلم Next Goal Wins (هدف بعدی پیروزی است) قرار است فیلم بعدی تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) و فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی)، باشد که او در این پروژه قرار است بار دیگر با فاکس سرچلایت همکاری کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید اثر جدید وایتیتی آغاز شده است. فاکس سرچلایت اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Next Goal Wins آغاز شده و این فیلم قرار است در پاییز سال ۲۰۲۰ برای حضور در فصل جوایز منتشر شود. وایتیتی وظیفه کارگردانی و همچنین نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد که ایان موریس نیز در نوشتن فیلمنامه فیلم به کمک کرده است. 

مایکل فاسبندر

فیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو)، جدیدترین اثر وایتیتی است که مدتی می‌شود اکران آن آغاز شده و این فیلم توانسته نظر منتقدان و تماشاگران را جلب کند و شانس خوبی هم برای حضور در فصل جوایز دارد. فیلم Next Goal Wins براساس مستندی به‌همین نام که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، در دست ساخت است که این مستند داستان یک مربی هلندی به نام توماس رانگن را دنبال می‌کند که قصد دارد یک کار تقریبا غیرممکن را انجام دهد. پس از شکست ۳۱-۰ از استرالیا در سال ۲۰۰۱، او در تلاش است تا اعضای یک تیم فوتبال را که اهل ساموآی آمریکا هستند، از یک مشت بازنده چند ساله، تبدیل به برنده کند. مایکل فاسبندر نقش توماس رانگن را در این فیلم بر عهده دارد. وایتیتی در بیانیه منتشر شده گفت:

من به‌تازگی کار روی فیلم بعدی خودم را که Next Goal Wins نام دارد، آغاز کرده‌ام. ما در این فیلم بازیگران و تیم تولید شگفت‌انگیزی داریم و من بسیار مشتاق هستم که قرار است دوباره با تیم دوست داشتنی فاکس سرچلایت در این فیلم همکاری کنم.

تایکا وایتیتی

علاوه‌بر فاسبندر، الیزابت ماس، کایمانا، اسکار کایتلی، دیوید فین، ریچل هاوس، اولی لاتوکفو، بیولا کوالی، سمو فیلیپو و لهی فالپاپالانگی، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Next Goal Wins حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. پس از این فیلم، وایتیتی به‌ دنیای سینمایی مارول باز خواهد گشت و قرار است فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) را کارگردانی کند که این فیلم قرار است در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) اکران شود. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده