نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۸

اولین DLC داستانی بازی Borderlands 3 هفته آینده معرفی می‌شود

ظاهرا اولین DLC بزرگ بازی Borderlands 3، با بازگشت غیر منتظره Handsome Jack همراه خواهد بود. جزئیات و زمان عرضه‌ی این محتوا، هفته آینده منتشر خواهد شد.

بازی Borderlands 3 در شهریور ماه امسال عرضه شد. این بازی، نقدها و بازخوردهای مثبت و البته فروش موفقیت‌آمیزی را تجربه کرد و خیلی سریع به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال تبدیل شد. در طول مدت زمان کوتاهی که از انتشار این بازی می‌گذرد، آپدیت‌ها و پچ‌های اصلاح کننده‌ی زیادی از سوی توسعه‌دهندگان آن منتشر شده که از جمله‌ی آن می‌توان به رویداد کنونی Bloody Harvest که تا ۵ دسامبر (۱۴ آذر) هم ادامه دارد، اشاره کرد. به هر حال، امروز گیرباکس اطلاعات جدیدی را از اولین DLC بزرگ بخش داستانی Borderlands 3 اعلام کرده است.

گیر باکس خبر انتشار این DLC را از طریق یک ویدیوی ۳۰ ثانیه‌ای با حضور کاراکتر Handsome Jack، تبه‌کار مشهور سری Borderlands اعلام کرده است. این تیزر، هیچگونه دیالوگی از کاراکتر جک را شامل نمی‌شود اما از طرق مختلف به بازگشت او در DLC جدید بازی Borderlands 3 اشاره می‌کند. جزئیات بسته الحاقی جدید بردرلندز، در خلال مراسم The Borderlands Show در روز چهارشنبه، ۲۹ آبان اعلام خواهد شد.

این بسته الحاقی، در واقع اولین مورد از قسمت‌های چهارگانه‌ی پیش‌بینی شده برای بخش داستانی بازی Borderlands 3 محسوب می‌شود. Gearbox در فستیوال PAX West، جزئیات مسیر پیش‌بینی شده برای آینده‌ی بازی بردرلندز 3 را برای علاقه‌مندان ترسیم کرد. از جمله‌ی قسمت‌های آن می‌توان به رویداد ویژه‌ی Maliwan Takedown که از روز پنج‌شنبه ۳۰ آبان آغاز می‌شود، اشاره کرد. از این رو، می‌توان انتظار داشت که بخش داستانی جدید این بازی، در ماه دسامبر (آذر-دی) از راه برسد تا ترتیب ارائه‌ی ماهانه‌ی محتوای جدید Borderlands 3 حفظ شود. البته این ادعا تنها در حد یک تئوری بوده و هنوز تاریخ مشخصی برای آن تعیین نشده است.

باید دید که بازگشت کاراکتر Handsome Jack چه تأثیری بر روند داستان بازی Borderlands 3 خواهد گذاشت. در هر حال، این بازی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ بوده و گیرباکس مسیر جالبی را برای ادامه‌ی پشتیبانی از آن در پیش گرفته است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده