// جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷

نامزدهای بخش های مختلف جوایز گیم اواردز 2019 به زودی اعلام می‌شوند

جف کیلی، مجری، تهیه‌کننده و ژورنالیست شناخته‌شده‌ی دنیای هنر هشتم به‌تازگی اعلام کرد که مخاطبان برای دیدن فهرست بازی‌های نامزدشده برای انواع‌واقسام جوایز The Game Awards 2019 فقط باید کمی بیشتر منتظر بمانند.

«بازی‌ها زنده می‌شوند» (Games Come Alive) شعار رسمی جدیدترین دوره از مراسم سالانه‌ی گیم اواردز است

مراسم اسکار دنیای ویدیوگیم که هر سال بهتر و شلوغ‌تر و باشکوه‌تر از قبل برگزار شده است، دوازدهم دسامبر سال میلادی جاری یعنی کمتر از یک ماه دیگر هم بازمی‌گردد تا مجددا از تازه‌ترین دست‌آوردهای قابل‌توجه در دنیای بازی‌های ویدیویی تقدیم به عمل بیاورد. «گیم اواردز» اما نه فقط به خاطر داشتن قابل‌توجه‌ترین برنامه‌ریزی‌ها و اجرا در سالن بزرگ که به خاطر شکل داوری معتبرش توانسته است توجه بازیکنان زیادی را به خود جلب کند و تبدیل به پرمخاطب‌ترین مراسم جوایز در جهان هنر هشتم با اختلافی معنادار نسبت به رقبا شود. در گیم اواردز مجموع نظر سه گروه از افراد، نتایج نهایی را تشکیل می‌دهد. اول از همه تیم داوری اصلی را داریم که اعضایش هر سال از بین بهترین افراد ممکن انتخاب می‌شوند و طبیعتا آرا داده‌شده توسط هرکدام از آن‌ها بیشترین اثر را روی نتیجه می‌گذارد. بعد از آن‌ها اما نوبت به بیش از هزار رسانه‌ی ویدیوگیمی معتبر در سرتاسر جهان و متعلق به کشورهایی کاملا متفاوت می‌رسد که هرکدام آرا خود را با تاثیری نسبتا کم‌تر از رای‌های داوران اصلی بدهند و به The Game Awards شکلی واقعا بین‌المللی ببخشند. در آخر هم که بازیکنان از راه می‌رسند و آرا مردمی را با رفتن به وب‌سایت رسمی این رویداد تأمین می‌کنند؛ آرایی که طبیعتا برای حفظ عیار داوری مراسم کم‌ترین تاثیر را نسبت به مابقی دارند اما بدون شک بدون تاثیر هم نیستند.

هرچه که باشد اما پروسه‌ی جذاب رای‌گیری از تمامی داورهای قرارگرفته در دو گروه گفته‌شده و خود بازیکنان، هر سال با اعلام فهرست نامزدهای هرکدام از جایزه‌های مراسم شروع می‌شود. جف کیلی هم که بارها اعلام کرده است هرگز حتی یک حق رای در انتخاب نامزدها و برندگان نداشته است و نخواهد داشت و صرفا تهیه‌کننده، طراح، موسس و مجری گیم اواردز باقی می‌ماند، به‌تازگی به همه‌ی مخاطبان گفت که چه زمانی می‌توانند انتظار رونمایی از نامزدهای TGA 2019 را بکشند.

 

به همین خاطر در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که راس ساعت ۲۰:۳۰ روز سه شنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۸ به وقت ایران، با پخش زنده‌ی ویدیویی نه‌چندان بلند و از پیش تدوین‌شده، فهرست نامزدهای تمامی بخش‌های گیم اواردز 2019 اعلام می‌شود. رویدادی که همان‌گونه که گفته شد برخلاف میانگین نمرات منتقدها در وب‌سایت‌هایی همچون متاکریتیک و اوپن کریتیک که به‌شدت متمایل به نظر رسانه‌های غربی و مخصوصا آمریکایی هستند، از یک تیم داوری جهانی بهره می‌برد و همین موضوع می‌تواند باتوجه‌به نزدیک بودن نمرات برترین بازی‌های امسال به هم در آن بلاگ‌ها، The Game Awards 2019 را به مراسمی غیرمنتظره و حتی جذاب‌تر از سال‌های گذشته تبدیل کند. راستی فراموش نکنید که افراد علاقه‌مند می‌توانند همین حالا به وب‌سایت رسمی The Game Awards بروند و بهترین دوره‌ی این مراسم تا به امروز از نظر خود را انتخاب کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده