// جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۰

بازی جدید استودیو دونت ناد با نام Tell Me Why معرفی شد [X019]

در جریان رویداد X019 و ویژه برنامه اینساید ایکس باکس، بازی جدید استودیو دونت‌ناد اینترتینمنت با نام Tell Me Why معرفی شد.

قبل از آغاز رویداد X019 لندن، مایکروسافت اعلام کرده بود که قرار است بازی‌های جدیدی را معرفی کنند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت در ویژه برنامه اینساید ایکس باکس، بازی جدید استودیو دونت‌ناد اینترتینمنت (Dontnod Entertainment) را معرفی کرد.

Tell Me Why نام جدیدترین ساخته دونت ناد اینترتینمنت است که روایت‌گر داستان خواهر و برادر دوقلویی است که برای رویارویی با گذشته و خاطرات تلخ خود، وارد خانه‌ای قدیمی می‌شوند؛ جایی‌که به‌نظر می‌رسد مادر آن‌ها خودکشی کرده است. در انتها مشخص شد که تمامی قسمت‌های Tell Me Why در تابستان ۲۰۲۰ عرضه خواهند شد. همچنین از نظر بصری، Tell Me Why شباهت بسیاری به Life is Strange دارد. در ادامه می‌توانید تریلر داستانی منتشر شده از بازی Tell Me Why را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دراین‌میان اشاره کنم که استیم، فروشگاه ویندوز 10 و ایکس باکس وان پلتفرم‌های Tell Me Why خواهند بود و کاربران Xbox Game Pass هم در همان روز عرضه می‌توانند بازی را تجربه کنند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده