// جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

بازی های هفته چهارم آبان 1398 برای اندروید

در چهارمین هفته از آبان ماه ۹۸، با خروس پرواز کنید، هوش خود را بسنجید و به یک قاتل حرفه‌ای تبدیل شوید.

در هفته چهارم آبان ماه ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون Rocket Rooster را داشتیم که در آن باید به خروس‌ها کمک کنید تا بتوانند پرواز کردن یاد بگیرند. همچنین بازی اکشن و زامبی‌محور Zombie Blast Crew را معرفی کردیم که در آن باید تا جایی که می‌توانید زامبی‌ها را بکشید تا امتیاز کسب کنید.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

Rocket Rooster

Rocket Rooster

در اولین بازی هفته باید به خروس‌هایی که رویای پرواز کردن در سر دارند کمک کنید تا به آرزوی‌شان برسند. Rocket Rooster اثری جذاب و کژوال از استودیو Redeye Studio Pte Ltd است که داستان آن حول خروس‌های بامزه رخ می‌دهد. در این بازی خروس‌های دانشمند گرد هم می‌آیند تا یک نژاد جدید از خروس‌ها را که توانایی پرواز کردن داشته باشند، ایجاد کنند. سوژه‌های آزمایشگاهی آن‌ها باید ذرت‌هایی را که درون‌شان موشک قرار داده شده است، بخورند و توسط آن موشک‌ها به پرواز دربیایند. بازیکنان درواقع باید به این خروس‌ها کمک کنند که به ارتفاع بالاتری پرواز کرده و رکورد خود را ثبت کنند. بازیکنان سراسر جهان می‌توانند رکوردهای خود را در رتبه‌بندی جهانی ثبت کرده و با یکدیگر به رقابت بپردازند. در این بین درصورتی که موفق شوید به ارتفاع بالاتری دست پیدا کنید، طبیعتا بازی به‌شما امتیاز بالاتری اهدا می‌کند. شما می‌توانید با امتیازهای به‌دست آمده خروس‌های جدید و متنوع خریداری کنید یا رنگ آن‌ها را تغییر دهید. همچنین می‌توانید خوراکی‌هایی همانند توت‌فرنگی و ذرت بخورید و به‌امکانات ویژه دست پیدا کنید. سازندگان در مسیر پرش شما موانع مختلفی قرار داده‌اند که باعث می‌شود کسب امتیاز بالا کار چندان ساده‌ای نباشد. برای تجربه این بازی نیازی به اینترنت ندارید و هم‌اکنون می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Rocket Rooster

Zombie Blast Crew

Zombie Blast Crew

بازی بعدی یک اثر اکشن زامبی‌محور از استودیو Vivid Games است که پیش از این بازی‌های جذابی همانند Real Boxing یا Fky Sky High را در کارنامه خود داشته است. بازی Zombie Blast Crew یک اثر کامل در سبک اکشن و استراتژی است که با ارائه گرافیکی فانتزی و گیم‌پلی‌ای جذاب توانسته امتیاز بالایی کسب کند. بازی از قابلیت شخصی‌سازی بهره می‌برد و محیط و گیم‌پلی متنوعی را در خود جای داده است. مراحل هر بازی با پیاده شدن شخصیت اصلی از یک هلی‌کوپتر آغاز می‌شود و بازیکنان باید با جمع‌آوری مهمات و بسته‌های سلامت، خود را برای نبرد با زامبی‌ها و از بین آن‌ها آماده کنند. بازیکنان در هرمرحله وارد بخش جدیدی از شهر می‌شوند که از لحاظ جزئیات در سطح مناسبی قرار دارد. زامبی‌ها با اشکال و مدل‌های مختلف به‌سمت شما حمله می‌کنند. به‌صورتی‌که برای نابودی برخی از آن‌ها باید از راه دور اقدام کنید و برخی دیگر را باید با انبوهی از گلوله‌ها و مهمات از پای دربیاورید. انتخاب نحوه درگیری با زامبی‌ها به‌عهده شما است و بازی این امکان را به‌شما می‌دهد که برخی مراحل را به‌صورت مخفیانه پیش ببرید. کنترل‌های بازی هم به‌خوبی برای صفحه‌لمسی موبایل بهینه شده‌اند و بازی تجربه‌ای لذت‌بخش را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد. Zombie Blast Crew دارای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای است و شما می‌توانید هم‌اکنون آن را به‌صورت رایگان دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Zombie Blast Crew

The Solaroid

The Solaroid

بازی The Solaroid اثری نقش‌آفرینی و جذاب است که توسط بازی‌ساز مستقلی به نام شیائونگ وانگ ساخته شده است. شما در این بازی باید توسط سفینه فضایی خود به سرتاسر کهکشان‌ها سفر کرده و سیاره‌هایی با منابع بسیار را کشف کنید. با کسب امتیاز بیشتر، کشتی فضایی و تجهیزات خود را ارتقا دهیدو موجوداتی را که از درون کرم‌چاله‌ها خارج می‌شوند، نابود کنید. سازندگان قابلیتی به‌نام جستجوگر ستاره در بازی گنجانده‌اند که به‌وسیله آن می‌توانید در سیاره‌های سرتاسر جهان به‌دنبال تجهیزات، کریستال‌ها و مواد معدنی بگردید. این ویژگی از مرحله پنجم به بعد بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد و برای استخراج منابع لازم نیست خودتان وارد سیاره مورد نظر شوید. درواقع کافی است پس از شناسایی سیاره، ربات مخصوص را به آن‌جا بفرستید و منتظر بمانید تا خروجی بگیرید. در این بازی شما باید از تمامی توان خود درجهت حفظ و نگه‌داری کهکشان استفاده کنید و موجودات ناشناخته را از بین ببرید. برای تجربه The Solaroid نیاز به اینترنت ندارید، اما می‌توانید برای دسترسی به برخی بخش‌ها و ثبت رکورد جهانی آن را به اینترنت متصل کنید. اگر به بازی‌های اکشن و فضایی علاقه‌مند هستید، The Solaroid را از دست ندهید.

دانلود بازی The Solaroid

Brain Out

Brain Out

Brain Out یک بازی پازل و چالش‌‌برانگیز از استودیو Focus Apps است که به‌تازگی به پلتفرم اندروید و iOS راه پیدا کرده است. این بازی درواقع با استفاده از روش‌های گوناگون هوش ذاتی و هوش محیطی بازیکنان را به‌چالش می‌کشد. گیم‌پلی این بازی روند ثابت و مشخصی ندارد و هر مرحله کاملا با مرحله قبل و بعد تفاوت دارد. معماها از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توانند سوالات هندسه یا سوالات تست هوش را شامل شوند. گرافیک بازی ساده و مینیمال است و باعث می‌شود بازیکنان تنها روی روند حل معماها تمرکز داشته باشند. کنترل بازی پیچیدگی خاصی ندارد و بازیکنان می‌توانند با حرکت دادن اشکال یا ضربه زدن به آن‌ها، معمای هر مرحله را حل کنند. درکنار گرافیک مینیمال و کنترل ساده، صداگذاری‌ها و افکت‌های تصویری بامزه Brain Out را داریم که باعث می‌شوند بازی به اثری سرگرم‌کننده روی پلتفرم موبایل تبدیل شود. اگر قصد دارید تا ذهن خود را به‌چالش بکشید، Brain Out انتخاب شما است.

دانلود بازی Brain Out

Hunter Assassin

Hunter Assassin

آخرین اثر هفته را به یک بازی اکشن و آرکید اختصاص داده‌ایم که در آن باید در نمای بالا به پایین به‌صورت مخفیانه سربازان دشمن را از بین ببرید. در مراحل اول بازی، تعداد دشمنان از ۲ نفر شروع شده و با پیشروی در مراحل افزایش می‌یابد. بازی خط داستانی خاصی ندارد و به‌پایان رساندن آن کار سختی نیست. بازی Hunter Assassin درمجموع ۱۰ مرحله درخود جای داده است که با به‌پایان رساندن آن‌ها، یک مرحله اضافی در پیش روی شما قرار می‌گیرد. در مرحله اضافی هم شما می‌توانید با ازبین‌بردن ۳۰ دشمن بی‌خطر در مدت زمانی مشخص، الماس جمع‌آوری کنید. همان‌طور که گفته شد مراحل بازی را باید به‌صورت مخفیانه به‌اتمام رساند. به‌نحوی‌که با ایجاد سروصدا، دشمنان از حضور شما مطلع می‌شوند و باید دوباره خود را از دید آن‌ها مخفی کنید. کنترل بازی بدین شکل است که برای حرکت کاراکتر اصلی به هرنقطه کافی است آن محل را لمس کنید و پس از آن شخصیت اصلی، دشمنان را به‌صورت خودکار از بین می‌برد. ۱۰ شخصیت اصلی در بازی قرار داده شده است که بازیکنان می‌توانند با استفاده از الماس‌های خود یکی از آن‌ها را به‌صورت تصادفی باز کنند. در مجموع Hunter Assassin اثری کم‌حجم و آفلاین است که می‌تواند برای چند ساعتی شما را سرگرم نگه دارد. این بازی تنها برای موبایل آیفون منتشر شده است و ‌هم‌اکنون می‌توانید آن را از فروشگاه اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Hunter Assassin

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده