// پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵

بازی Death Stranding در بازار ژاپن رکورد زد

بازی مورد انتظار Death Stranding که جمعه‌ی گذشته منتشر شد، بهترین شروع را در میان آی‌پی‌های جدید نسل هشتم در کشور ژاپن داشته است.

بازی Death Stranding، که تبلیغات آن از سال ۲۰۱۶ شروع شد، موفق شده که به‌عنوان یک آی‌پی جدید، بهترین شروع را در ژاپن برای این نسل کنسول‌ها، داشته باشد. 

دور از انتظار نبود که اثر هیدئو کوجیما که در جمعه گذشته منتشر شد، شروع بسیار موفقی داشته باشد. آمار و ارقام منتشر شده توسط مجله‌ی فامیتسو در ژاپن نشان می‌دهند که بیش از ۱۸۵ هزار نسخه از دث استرندینگ طی سه روز در بازار ژاپن به فروش رسیده است. 

اکانت توییتر Game Data Library نیز نکات جالبی را در این باره منتشر کرده: فروش روزهای نخست بازی حتی از فروش آغازین بازی‌هایی مانند Judgement ،Sekiro: Shadows Die Twice ،Bloodborne ،Days Gone و بسیاری از آثار دیگر هم بیشتر بوده است. با توجه به پرطرفدار بودن بازی‌های سری Yakuza و ساخته‌های فرام‌سافتور در ژاپن، این آمار از قبل هم قابل توجه‌تر می‌شوند. در واقع اگر بخواهید یک آی‌پی جدید موفق‌تر پیدا کنید، باید به بازی Dark Souls در سال ۲۰۱۱ بازگردید.

Death Stranding در بازار بریتانیا نیز شروع موفقی داشته است؛ اما نتوانسته آمار فروش Days Gone را پشت سر بگذارد.

Death Stranding

بازیگران شاخصی همانند مدس میکلسن و نورمن ریداس در دث استرندینگ ایفای نقش می‌کنند.

دث استرندینگ را می‌توانید هم‌اکنون روی پلی استیشن 4 تجربه کنید. اما استودیوی کوجیما پروداکشنز قصد دارد این بازی را برای پی سی در سال آینده‌ی میلادی منتشر کند. پلتفرم فروش این بازی در این پلتفرم هم Steam و Epic Games Store خواهد بود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده