نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۹

تیم T1 رشته Dota 2 از پیوستن PieLieDie به ترکیب خبر داد

یوهان آستروم پس از یک استراحت کوتاه به تیم T1 پیوست تا زیر سایه‌ی این تیم در مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای دارای امتیاز Dota Pro Circuit فصل ۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 به رقابت بپردازد.

یوهان “PieLieDie” آستروم با انحلال تیم Newbee پس از مسابقات The International 9، به‌منظور تجدید قوا از صحنه‌ی رقابت‌ها فاصله گرفت، اما حال طبق تازه‌ترین اخبار مسابقات و با استناد به صفحه‌ی ثبت نام تیم‌ها مطلع شدیم که این بازیکن به تیم T1 ملحق شده است تا در رقابت‌های مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای دارای امتیاز Dota Pro Circuit فصل ۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 به آن‌ها کمک کند. در بحبوحه‌ی مسابقات اینترنشنال ۹، سازمان SK Telecom T1 از تشکیل ترکیب تازه‌ی رشته‌ی Dota 2 خود و امضای قرارداد با لی “Forev” سانگ-دان خبر داد. این تیم در مسابقات VKGAME Battle of Dawn پنج بازیکن در اختیار داشت، اما ظاهراً بیشتر آن‌ها تمایلی به ادامه‌ی کار با تیم نداشتند و تصمیم به خروج گرفتند.

یوهان آستروم

یوهان آستروم پس از رقابت در نیمه‌ی دوم فصل ۱۹-۲۰۱۸ برای تیم Forward Gaming/Newbee و نمایش بازی‌های بی‌نظیر و تماشایی، تنها بازیکنی بود که بلافاصله پس از انحلال ترکیب Newbee به تیم دیگری ملحق نشد. این بازیکن احتمالاً کاپیتان تیم T1 خواهد شد و سروصدای زیادی را در منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا به پا می‌کند. این تیم درحال‌حاضر Forev و PieLieDie را در اختیار دارد که شروع خوبی برای آن‌ها به‌حساب می‌آید، اما اگر آن‌ها تمایل به شرکت در مرحله‌ی مقدماتی مسابقات DreamLeague Season 13 در تاریخ ۱۰ آذر (۱ دسامبر) را داشته باشند، باید در هفته‌های آتی با سه بازیکن دیگر برای پیوستن به تیم به توافق برسند. 

چندین بازیکن بزرگ دیگر وجود دارد که تیم T1 می‌تواند از بین ‌آن‌ها انتخاب کند. از برجسته‌ترین آن‌ها نیز می‌توان به ییک “MidOne” نای ژنگ اشاره کرد که پس از سه سال بازی برای تیم سیکرت به فهرست بازیکنان غیرفعال آن‌ها اضافه شد. بااین‌حال شاید نتوان به‌دلیل «استراحت طولانی‌مدت» روی این بازیکن حساب باز کرد. میلان “MiLAN” کوزومارا و چای “Mushi” یی فانگ نیز در فهرست بازیکنان غیرفعال یا کاملاً مستقل دیده می‌شوند که خبری خوبی برای T1 به‌حساب می‌آید.

تابه‌حال هیچ اطلاعیه‌ی رسمی از طرف این تیم منتشر نشده است، اما این موضوع می‌تواند به دلیل تمایل مدیریت سازمان برای «معرفی سایر بازیکنان به‌صورت یکجا» باشد. تیم T1 درصورتی‌که بخواهد در مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور و میجور فصل شرکت کند، دو هفته‌ی کامل برای تکمیل ترکیب فرصت دارد؛ بنابراین اگر می‌خواهید بدانید که نهایتاً چه بازیکنانی به آن‌ها ملحق می‌شوند، از صفحه‌ی ثبت نام تیم‌ها چشم برندارید. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده