// پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

Diablo Immortal هویتی مستقل از Diablo IV خواهد داشت

به گفته‌ی طراح ارشد بازی موبایل Diablo Immortal، این بازی دارای هویتی مستقل و جداگانه از ساخته‌ی بعدی بلیزارد در این مجموعه خواهد بود. 

رویداد بلیزکان امسال با رونمایی از نسخه‌ی بعدی سری بازی‌های Diablo، یعنی Diablo IV، برای طرفداران این مجموعه بسیار هیجان انگیز بود. با وجود اینکه احتمالا باید زمان زیادی را منتظر انتشار آن بمانیم، استقبال هواداران از این بازی بسیار پرشور بود؛ چیزی که در بلیزکان پارسال و رونمایی از Diablo Immortal ندیدیم. اما این بازی به‌هرحال علی‌رغم استقبال نه چندان گرم، منتشر خواهد شد و طراحان آن قصد دارند یک بازی قوی ارائه دهند که زیر سایه‌ی دیابلو 4 قرار نگیرد. 

وایت چِنگ، طراح ارشد بازی دیابلو ایمورتال، در مصاحبه‌ای با گیمز‌بیت اعلام داشت که آن‌ها قصد ساخت اثری را دارند که به بازی دیگری وابسته نباشد و هویت خودش را داشته باشند. با وجود اینکه ناگزیر شباهت‌هایی وجود دارد و محتوای مشترکی هم بین این دو هست، Diablo Immortal تاثیر زیادی از Diablo 4 نخواهد گرفت و هر بازی با توجه به نقاط قوت خود کار می‌کند. چِنگ بیان داشت:

تیم Diablo 4 در کنار ما قرار دارد و ما در محیط کاری با هم برخورد داریم. این درک وجود دارد که ما در حال کار روی یک دنیای مشترک هستیم، اما هرکدام ما تصمیماتی را می‌گیریم که برای بازی خودمان بهترین نتیجه را در بر داشته باشد. مسئولیت من این است که اطمینان حاصل کنم که Diablo Immortal تا جایی که ممکن است سرگرم کننده باشد. بعضی وقت‌ها این شامل انجام کاری می‌شود که با کار دیابلو 4 شباهت زیادی دارد و بعضی وقت‌ها هم کاملا متفاوت است. ما تصمیمات را براساس مشابه بودن یا متفاوت بودن نمی‌گیریم و فقط قصد داریم که بهترین تصمیم‌ها را بگیریم. در صورت بروز مشکل، ما ایده‌هایی را با آن‌ها مطرح می‌کنیم و آن‌ها هم بازخورد خود را به من ارائه می‌دهند. 

Diablo IV

لیلیث احتمالا به عنوان آنتاگونیست اصلی دیابلو 4 ایفای نقش خواهد کرد

دیابلو ایمورتال در آینده‌ای نزدیک برای پلتفرم‌های موبایل منتشر می‌شود. به نظر می‌رسد که با وجود انتشار یک بازی از سری اصلی، بازیکنانی که در ابتدا نظرات منفی راجع به Diablo Immortal داشتند، به تدریج نظرات مثبت‌تری نسبت به آن پیدا کنند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده