نویسنده: نیما احمدی
// پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

به‌روزرسانی Blazing Shots بازی The Crew 2 ماشین‌ها و رویدادهای هفتگی جدیدی را به آن اضافه کرد

به‌روزرسانی رایگان بازی The Crew 2 با نام Blazing Shots، ماشین‌ها و رویدادهای هفتگی جدیدی را اضافه کرده است تا بازیکنان براساس عملکرد هفتگی خود جوایز متنوعی را برنده شوند.

بازی The Crew 2 آپدیت رایگان و بزرگی را برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در قالب بسته به‌روزرسانی ۱.۵.۰ دریافت کرده است. این بسته، بازی ماشین سواری جهان‌باز یوبیسافت را با رویدادها، خودروها و آیتم‌های جدیدی گسترش می‌دهد. جدول هفتگی جدیدی در بازی طراحی شده تا بازیکنان براساس عملکردشان، فرصت داشته باشند تا جایزه دریافت کنند.

به‌روزرسانی جدید Blazing Shots بخش هفتگی جدیدی را با نام رویدادهای Live Summit به بازی اضافه کرده است، که به صورت مسابقه‌های PvE و در طول ۹ فعالیت که از رشته‌های مسابقه‌ای و سبک‌های مختلف و متعدد بازی The Crew 2 انتخاب می‌شوند، تنظیم شده‌اند. عملکرد و جایگاه شما در جدول رتبه‌بندی، جوایزی را که در انتهای هفته باز می‌شوند مشخص می‌کند. همچنین هر ماه یک Premium LIVE Summit نیز برگزار می‌شود که بازیکنان می‌توانند نسخه‌ی ویژه‌ای از یک خودرو را برنده شوند.

the crew 2

تصویری از محتوای به‌روزرسانی Blazing Shots

این به‌روزرسانی با انبوهی از محتوای جدید، رویدادها و آیتم‌های بازشدنی برای چهار هفته‌ی اول معرفی شده است. The Mix Master Live Summit به همراه چهار خودروی جدید و هشت آیتم تزئینی هم‌اکنون در دسترس است. از ۲۹ آبان، رویداد H2O Live Summit به‌اضافه یک رویداد PvE و سه آیتم تزئینی جدید عرضه خواهد شد. یک هفته بعد از آن یعنی در تاریخ ۶ آذر، رویدادی با تم بازی Ghost Recon به نام Ghost Road Live Summit به‌همراه یک خودروی نسخه ویژه‌ی Summit، سه آیتم تزئینی جدید و رویداد جدید دیگری به بازی اضافه خواهند شد و در ۱۳ آذر نیز قادر خواهید بود تا رویداد Street Fight Live Summit را به‌همراه دو رویداد دیگر، یک خودرو و سه آیتم تزئینی جدید، تجربه کنید. در عرض یک ماه، مجموعا ۷۸ آیتم تزئینی به بازی اضافه خواهند شد که با گذشت زمان نیز شاهد بیشتر شدن آن‌ها خواهیم بود.

مقاله‌های مرتبط:

این به‌روزرسانی همچنین Elite Bundle 3 را نیز معرفی کرده که به مدت یک ماه با ۲۰ درصد تخفیف در دسترس است. این باندل شامل خودروهای فراری 559XX EVO، پورشه Carrera GT و سیتروئن GT است. در کل، این بسته یک به‌روزرسانی سنگین و رایگان برای بازی از زمان انتشار آن محسوب می‌شود. به‌روزرسانی‌های قبلی بازی بخش‌های Demolition Derby و Hovercraft Racing را به همراه تغییراتی به بازی اضافه کردند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده