// پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Minecraft Earth تا Steven Seagal Survival

این هفته از بازی آنلاین و جذاب Battle Games Online گرفته تا دو بازی Knight Swap و Mental Hospital VI – Child of Evil را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته سوم آبان ماه، بازی‌های متنوعی عرضه شده‌اند که بعضی از آن‌ها، در سبک آنلاین است. اگر از علاقه‌مندان این دسته از بازی‌ها هستید، بازی اندروید و آیفون Renegade Racing می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. این در حالی است که علاقه‌مندان به بازی‌های نقش آفرینی هم می‌توانند بازی آیفون و اندروید Romancing Saga 3 را تجربه کنند. در ادامه نگاهی مختصر به بازی‌های این هفته خواهیم داشت. 

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Addiction

Addiction

Addiction یک بازی ریاضی محور است که در جریان آن بازیکنان باید عددها را با کشیدن انگشت خود روی صفحه‌نمایش با یکدیگر ترکیب کنند و عددهای بزرگ‌تر را خلق کنند.

دانلود بازی Addiction

Alien Persist

Alien Persist

در Alien Persist، بازیکن هدایت یک موجود عجیب‌وغریب را برعهده می‌گیرد که می‌خواهد به خانه برود. شما وظیفه دارید که او را به مقصد برسانید و موانع داخل بازی را هم پشت سر بگذارید.

دانلود بازی Alien Persist

Battle Breakers

Battle Breakers

Battle Breakers روایت‌گر سرزمینی است که هیولاهای فضایی به آن حمله کرده‌اند و شما وظیفه دارید که یک تیم از قهرمان‌های مختلف را بسازید و آن‌ها را از بین ببرید.

دانلود بازی Battle Breakers

Battle Games Online

Battle Games Online

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای و Brawl هستید، Battle Games Online می‌تواند تجربه‌ی سرگرم کننده و لذت بخشی را ارائه دهد. در این بازی می‌توانید به‌صورت یک‌به‌یک یا پنج‌به‌پنج با سایر بازیکنان مبارزه کنید.

دانلود بازی Battle Games Online

Disney Frozen Adventures

Disney Frozen Adventures

Disney Frozen Adventures یک بازی سبک Matching است که باید سه عدد از آیتم‌های یکسانی را که مشاهده می‌کنید، درکنار یکدیگر قرار دهید تا از بین بروند.

دانلود بازی Disney Frozen Adventures

Dying: Reborn-Mobile Edition

Dying: Reborn-Mobile Edition

Dying: Reborn یک بازی معمایی اول شخص است که تیم سازنده باید معماهای مختلفی را حل کند تا بتواند از اتاق‌ها و محیطی که در آن گرفتار شده است، فرار کند.

دانلود بازی Dying: Reborn

Eat Me Please

Eat Me Please

در جریان بازی Eat Me Please، بازیکنان هدایت کاراکتری را در یک محیط دوبعدی برعهده دارند که باید موانع بازی را پشت سر بگذارد و در هر مرحله به یک هیولا برسد تا او را بخورد.

دانلود بازی Eat Me Please

InfiniBugs

InfiniBugs

InfiniBugs یک بازی هواپیمایی و Shoot ‘em Up است که بازیکن را در نقش یک هواپیما در محیطی قرار می‌ٔهد که باید دشمنان فضایی متفاوتی را از بین ببرید. InfiniBugs جزو بازی‌های بی‌پایان به‌حساب می‌آید و هدف اصلی، این است که مدام رتبه خود را افزایش دهید.

دانلود بازی InfiniBugs

Iron Force 2

Iron Force 2

Iron Force 2 یک بازی چندنفره پنج‌به‌پنج است که در جریان آن بازیکنان باید تانک‌های مختلفی را بردارند و به جنگ سایر بازیکنان جهان بازی بروند. یکی از مشخصه‌های Iron Force 2 سرعت بالای نبردها و هیجان‌انگیز بودن آن‌ها است.

دانلود بازی Iron Force 2

Knight Swap

Knight Swap

Knight Swap را می‌توان نسخه مینیمال بازی شطرنج دانست؛ جایی‌که بازیکنان در یک محیط بسیار کوچک، هدایت مهره اسب شطرنج را برعهده دارند. تیم سازنده سعی کرده ازاین‌طریق چالش جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار دهد.

دانلود بازی Knight Swap

The Legend of Kato

The Legend of Kato

The Legend of Kato روایت‌گر داستان کاتو است که مدام از سرنوشت خود فرار می‌کند، اما یک روز متوجه می‌شود که جهان زیر آب در خطر نابودی است و برای نجات آن، وارد ماجراجویی بزرگی می‌شود.

دانلود بازی The Legend of Kato

MaximBady: Bullseye

MaximBady: Bullseye

MaximBady: Bullseye شما را در نقش یک یوتیوبر به نام MaximBady قرار می‌دهد که داستان مخصوص‌به خود را روایت می‌کند. دراین‌میان اشاره کنم که ماکسیم‌بدی، دراینجا در نقش یک ابرقهرمان ظاهر می‌شود.

دانلود بازی MaximBady: Bullseye

Mental Hospital VI – Child of Evil

Mental Hospital VI – Child of Evil

Mental Hospital VI – Child of Evil، روایت‌گر داستان گزارشگری است که یک روز به‌واسطه‌ی ادا، دوست خود، متوجه می‌شود که یک مورد عجیب در بیمارستان سانتا مونیکا اتفاق افتاده است. ازاین‌رو با ورود شما به بیمارستان، متوجه اتفاقات ترسناکی می‌شوید.

دانلود بازی Mental Hospital VI – Child of Evil

Micro Breaker

Micro Breaker

در Micro Breaker، بازیکن باید بلوک‌های داخل محیط را خراب کند. هر مرحله ویژگی‌های مخصوص‌به خود را دارد و پاورآپ‌های متفاوتی هم برای شما طراحی شده تا بتوانید بلوک‌ها را به‌راحتی خراب کنید.

دانلود بازی Micro Breaker

Minecraft Earth

Minecraft Earth

Minecraft Earth یک بازی واقعیت افزوده است که در جریان آن بازیکنان می‌توانند جهان ماینکرفتی خود را در دنیای واقعی شبیه‌سازی کنند.

دانلود بازی Minecraft Earth

Mini Army

Mini Army

Mini Army یک بازی کژوال و بامزه است که در جریان آن بازیکن باید تیم خود را تشکیل دهد و دشمنان را از بین ببرد. همچنین تعدادی باس‌فایت هم برای شما درنظر گرفته شده است.

دانلود بازی Mini Army

Mole Playing

Mole Playing

در بازی Mole Playing، بازیکنان باید از محیطی که در آن قرار دارند، فرار کنند. هر مرحله چالش‌های خاص خود را دارد و بازیکن، باید به‌درستی از المان‌های داخل محیط استفاده کند.

دانلود بازی Mole Playing

Naboki

Naboki

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های فکری و متفاوت هستید، Naboki می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در این بازی نه امتیاز، نه نوشته و نه بخش تمرینی و آموزشی برای شما در نظر گرفته شده است و باید از ذهن و ایده‌های خود برای حل معماها استفاده کنید.

دانلود بازی Naboki

Overdox

Overdox

Overdox جزو آن دسته از بازی‌هایی است که نبردهای همزمانی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. استفاده درست از مهارت‌ها، پری کردن ضربات و جاخالی دادن حملات دشمنان، از مواردی هستند که باعث موفقیت شما در مبارزات خواهند شد.

دانلود بازی Overdox

Pogo Bounce

Pogo Bounce

تنها مکانیسم استفاده شده در گیم‌پلی Pogo Bounce، پریدن است. این در حالی است که همین یک المان می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند و تجربه‌ی متفاوتی را در اختیار بازیکن قرار دهد.

دانلود بازی Pogo Bounce

Reflex Unit 2

Reflex Unit 2

داستان Reflex Unit 2 در سال ۲۰۳۹ روایت می‌شود و سرزمین بازی پس از اتفاقات نسخه اول، بازیابی شده است. این در حالی است که مدتی بعد، یک دشمن جدید به شما حمله می‌کند و وظیفه دارید که یک بار دیگر سرزمین خود را نجات دهید.

دانلود بازی Perfect Shift

Renegade Racing

Renegade Racing

در هفته سوم آبان ماه، بازی‌های آنلاین مختلفی روانه بازار شده‌اند. Renegade Racing یک بازی آنلاین ماشین‌سواری است که بازیکنان در آن باید وسیله نقلیه‌ خود را انتخاب و وارد رقابت با سایر بازیکنان شوند.

دانلود بازی Renegade Racing

Romancing Saga 3

Romancing Saga 3

Romancing Saga 3 برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۵ در ژاپن عرضه شد و پس از عرضه روی کنسول‌های نسل هشتمی و سایر پلتفرم‌ها، نوبت به کاربران موبایل رسیده است تا بتوانند این بازی نقش‌آفرینی کلاسیک و داستان محور را تجربه کنند.

دانلود بازی Romancing Saga 3

Roterra Extreme

Roterra Extreme

Roterra Extreme بازیکنان را در جهانی جادویی به‌نام روترا قرار می‌دهد. جایی که باید معماهای مختلفی را حل کنید و برای حل کردن معماها، می‌توانید مکعب‌های داخل محیط را در جهت‌های مختلفی بچرخانید.

دانلود بازی Roterra Extreme

Steven Seagal Survival

Steven Seagal Survival

Steven Seagal Survival یک بازی سروایول است که بازیکنان را در نقش استیون سیگال قرار می‌دهد. همچنین تیم سازنده از المان‌های نقش‌آفرینی هم برای بازی خود استفاده کرده تا تجربه‌ی عمیق‌تری را ارائه دهد.

دانلود بازی Steven Seagal Survival


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده