// چهار شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۷

تاریخ انتشار دو بسته الحاقی King of Cards و Showdown بازی Shovel Knight مشخص شد

تاریخ انتشار دو بسته الحاقی نهایی بازی Shovel Knight با نام King of Cards و Showdown بالاخره مشخص شد.

مدت زمان زیادی از معرفی دو بسته الحاقی جدید و پایانی بازی Shovel Knight از استودیو یات کلاب (Yacht Club) می‌گذرد و بالاخره امروز پس از پنج سال گذر از زمان عرضه‌ی این بازی، تاریخ انتشار این دو بسته‌ی الحاقی مشخص شد.

پیش از این فقط اعلام شده بود که این دو بسته الحاقی در ماه دسامبر منتشر خواهد شد اما به‌تازگی استودیو یات کلاب اعلام کرد که هر دو بسته الحاقی Shovel Knight: King of Cards و Shovel Knight Showdown در تاریخ ۱۹ آذر در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. همچنین Shovel Knight Amiibo 3-pack و نسخه‌های فیزیکی بازی Shovel Knight: Treasure Trove به‌جز نسخه‌ی پلی استیشن 4 آن نیز در همان تاریخ منتشر می‌شود. این دو DLC آخرین محتویات پس از عرضه‌ی بازی Shovel Knight خواهد بود که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد.

بسته‌ی الحاقی King of the Cards بازیکنان را در نقش نایت کینگ قرار می‌دهد که مکانیزم‌ها و گیم پلی منحصر‌به‌فرد خود را دارد و با شخصیت‌هایی که پیش از این بازی کرده‌ایم متفاوت خواهد بود. وی در جریان ۳۰ مرحله مختلف باید شاه دروغین را از بین ببرد و ثابت کند که خود، شخص برگزیده و واقعی برای نشستن روی تخت پادشاهی است. همچنین چهار جهان جدید هم برای King of the Cards طراحی شده است که بعضی از مراحل در این محیط‌ها روایت می‌شوند.

بسته الحاقی Shovel Knight: Shodown هم یک بازی آنلاین چندنفره به‌حساب می‌آید که دارای داستان مخصوص به‌خودش است. در این نسخه ۱۶ شاول نایت مختلف برای بازیکنان درنظر گرفته شده است که از میان کاراکترهای منفی و قهرمان‌های بازی اصلی هستند و در یک حالت Free for All با یکدیگر رقابت می‌کنند. همچنین یک بخش کوآپ چهارنفره هم برای بازی درنظر گرفته شده است.

به تازگی در جریان لایواستریم استودیو Yacht Club، نسخه جدیدی از مجموعه Shovel Knight با نام Shovel Knight Dig رسما معرفی شد. دو استودیوی Yacht Club و Nitrome با همکاری یکدیگر مشغول ساخت جدیدترین نسخه از این مجموعه هستند و گفته شده است که این بازی نزدیک‌ به یک سال است که در فاز تولید به‌سر می‌برد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده