نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۹

برادران وارنر از سال ۲۰۱۳ به فکر ساخت یک بازی سوپرمن بوده است

به نظر می‌رسد که شرکت Warner Bros از سال ۲۰۱۳ چندین بار برای ساخت یک بازی با محوریت سوپرمن تلاش کرده است.

با اینکه شخصیت بتمن توانست با سه‌گانه‌ی Batman Arkham که توسط استودیوی Rocksteady ساخته شده بودند و البته بازی Batman Arkham Origins که ساخته‌ی استودیوی WB Games است، حضوری موفقیت آمیز در صنعت بازی‌های ویدیویی داشته باشد، اما طرفداران دیگر شخصیت مطرح شرکت DC یعنی سوپرمن سال‌ها است که منتظر ساخت یک بازی درخور شان کمیک‌های این شخصیت نمادین مانده‌اند. با این حال، سوپرمن در بازی‌های موفقی همچون سری Injustice (ساخته‌ی استودیوی Netherrealm) حضور پررنگی داشته است اما سوپرمن کاملا استحقاق ساخته شدن یک بازی با محوریت خود را دارد. حال طبق آخرین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که شرکت Warner Bros بارها تلاش خود را برای ساخت یک بازی سوپرمن کرده است، تلاش‌هایی که همه‌ی آن‌ها با شکست مواجه شده‌ و ساخت آن‌ها پس از مدتی لغو شده است. 

طبق اعلام جیمز سیگفیلد، نویسنده و افشاگر معروف، در حساب کاربری توییتر خود، استودیوی برادران وارنر از سال ۲۰۱۳ چندین تلاش ناموفق برای ساخت یک بازی با محوریت سوپرمن داشته است؛ از تلاش برای یک بازی جهان باز گسترده گرفته تا یک بازی خطی و کوچک‌تر (که به نظر می‌رسد نام آن قرار بود Superman Unbound باشد). سیگفیلد طی رشته توییت‌هایی در حساب کاربری خود به توضیحات مفصل در مورد هر پروژه و دلایل کنار گذاشتن آن‌ها پرداخته است و حتی برخی از طراحی‌های هنری بازی را نیز به انتشار گذاشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید توییت‌های منتشر شده را از طریق این لینک مطالعه کنید. به علت این که اطلاعات منتشر شده توسط خود برادران وارنر تایید نشده‌اند، به ناچار این اطلاعات را در حد شایعه‌ای بیشتر نمی‌توان دانست. با این حال، با توجه به عکس‌ها و اطلاعاتی که سیگفیلد از برخی از پروژه‌ها منتشر کرده است به نظر نمی‌رسد که با خبر نادرستی طرف باشیم و به احتمال زیاد Warner Bros بارها تلاش خود را برای ساخت یک بازی سوپرمن به کار گرفته ولی موفق نشده است. 

بازی بعدی استودیوی WB Games احتمالا از سری Batman Arkham باشد؛ بنابراین فعلا معلوم نیست که سوپرمن کی به دنیای بازی‌های ویدیویی به صورت مستقل پا خواهد گذاشت؛ اما از آن‌جایی که برادارن وارنر خواستار ساخت بازی سوپرمن محور بوده است، امید می‌رود که بالاخره روزی شاهد حضور این قهرمان شنل پوش در بازی ویدیویی مربوط به خود باشیم. 

نظر شما در مورد ساخته شدن یک بازی با محوریت سوپرمن چیست؟ آیا علاقه دارید که استودیوی WB Games به جای کار روی سری Batman Arkham به ساخت بازی سوپرمن روی آورد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده