// چهار شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۴

به‌روزرسانی ۱.۴ بازی Stardew Valley ماه آینده برای پی سی منتشر می‌شود

تاریخ انتشار آپدیت ۱.۴ بازی Stardew Valley برای پی‌سی مشخص شد. به زودی تاریخ انتشار دقیقی برای دیگر پلتفرم‌ها اعلام خواهد شد.

کانسرند ایپ (ConcernedApe)، سازنده‌ی بازی Stardew Valley، بالاخره تاریخی برای انتشار به‌روزرسانی بزرگ ۱.۴ آن مشخص کرد. این آپدیت در ۵ آذر ماه (۲۶ نوامبر) برای پی سی و با تاخیر چند هفته‌ای برای کنسول و موبایل منتشر خواهد شد. اریک بارون (Eric Barone) در پستی جدید در بلاگ اعلام کرد:

زمانی که ۱.۴ مقداری بیشتر روی این پلتفرم‌ها تست شود، امیدوارم بتوانم تاریخ دقیقی برای انتشار برای آن‌ها مشخص کنم.

بارون همچنین اطلاعات بیشتری در مورد محتویات این به‌روزرسانی ارائه کرد. این به‌روزرسانی علاوه بر پولیش کلی بازی، «تنوع زیادی از موارد مختلف» را در بر خواهد داشت. محتویات پایان بازی بیشتری به Stardew Valley اضافه شده است و بازی تقریبا در تمام ابعاد خود «به نوعی بهبود یافته است». همانطور که پیش از این اعلام شد، همچنین در این به‌روزرسانی مرتبط با محتویات «دوران پس از ازدواج»، بازیکنان شاهد «رویدادی منحصربه‌فرد» خواهند بود. 

ویژگی دیگر Wild Bait است که به بازیکنان شانس صید دو برابری ماهی را می‌دهد. هرچند بارون اطلاعات دقیق‌تری برای هر تغییر و محتویات جدید این به‌روزرسانی ارائه نکرد، به نظر می‌رسد این به‌روزرسانی بزرگی برای بازیکنان حرفه‌ای این بازی و همچنین جهشی خوب برای بازیکنان تازه‌کار خواهد بود. منتظر اطلاعات جدید مرتبط با این به‌روزرسانی باشید. همچنین می‌توانید نقد و بررسی این بازی را در زومجی مطالعه بفرمایید.

آیا از طرفداران این بازی هستید؟ نظرات خود را راجع به آن و این به‌روزرسانی با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده