// چهار شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۵

فیلم خانه پدری رفع توقیف شد

سید محمد مهدی طباطبایی نژاد، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی اعلام کرد که توقیف فیلم سینمایی «خانه پدری» رفع شده است و اکران این فیلم ادامه پیدا می‌کند.

چندی پیش فیلم «خانه پدری»‌، ساخته کیانوش عیاری (محصول سال ۱۳۸۹) پس از ۹ سال توقیف، اکران شد. اما اوایل ماه جاری بود که این فیلم مجددا توقیف شد و پس از چند روز نیز شاهد بیانیه رسمی دادسرای عمومی و انقلاب تهران بابت دلیل توقیف این فیلم بودیم. حال بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی اعلام کرد که توقیف این فیلم لغو شده و اکران آن ادامه خواهد داشت.

سید محمد مهدی طباطبایی نژاد در این‌باره گفت:

الان نامه دادستانی تهران مبنی بر رفع توقیف این فیلم را دریافت کردیم.

سید محمد مهدی طباطبایی‌نژاد با قدردانی از تدبیر ریاست محترم قوه قضائیه جهت دستور ویژه رسیدگی برای رفع توقیف فیلم «خانه پدری» افزود:

بدون شک این تدبیر ایشان و همکاری‌های مسئولان قوه قضاییه در اجرای آن به انسجام و همدلی جامعه سینمایی کشور کمک می‌کند.

از اولین ساعاتی که این اتفاق برای فیلم افتاد وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، شخصا موضوع را دنبال کردند و رایزنی‌های لازم با رئیس محترم قوه قضائیه انجام شد و با همت ایشان به نتیجه رسید. از آقای کیانوش عیاری هم سپاسگزاریم که در سه چهار روز اخیر همراهی‌های لازم را معمول داشتند که به اکران مجدد فیلم کمک کرد.

معاون سازمان سینمایی با اعلام این موضوع که نمایش «خانه پدری» مثل گذشته با رده‌بندی سنی بالای ۱۵ سال و محدودیت سالن نمایش از امشب به کار خود ادامه می‌دهد گفت:

بلیت فروشی این فیلم از ساعاتی دیگر مجددا در سامانه فروش برخط بلیت، فعال خواهد شد.

فیلم سینمایی «خانه پدری» به کارگردانی کیانوش عیاری با بازی مهدی هاشمی، شهاب حسینی، مهران رجبی، ناصر هاشمی، نازنین فراهانی، مینا ساداتی، معصومه بافنده، آزاده موحد بشیری و حسین فلاح ساخته شده است. این فیلم ایرانی روایت زندگی شخصی در طول چندین سال است.

نظر شما کاربران زومجی در مورد رفع توقیف فیلم خانه پدری چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده