// چهار شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴

بسته الحاقی Public Enemy Weapon Pack بازی The Surge 2 هم‌اکنون در دسترس است

بسته الحاقی Public Enemy Weapon Pack، حاوی ۱۳ سلاح جدید، برای بازی The Surge 2 منتشر شده است و بسته‌های الحاقی بیشتری هم در راه خواهد بود.

بسته الحاقی جدیدی برای بازی The Surge 2، ساخته دک 13، با نام Public Enemy Weapon Pack منتشر شد. این DLC به صورت مجزا با قیمت ۴.۹۹ دلار در دسترس بازیکنان قرار دارد که شامل ۱۳ سلاح جدید در ۸ نوع متفاوت خواهد بود. همچنین می‌توانید این بسته الحاقی را با خرید سیزن پس بازی به قیمت ۱۹.۹۹ دلار که شامل سلاح منحصربه‌فرد BORAX-I Quantum است، دریافت کنید.

چه سلاح‌هایی در این بسته انتظار شما را می‌کشند؟ این بسته حاوی دستکش‌های مشت‌زنی به نام Codename: Zarathustra و شمشیری جدید به نام Strongarm Twinblade است. نکته جالب این سلاح‌ها این است که شما باید آن‌ها را از صاحبانشان تصاحب کنید. این اتفاق فعالیت جانبی خوبی برای به دست آوردن هر سلاح برای شما به ارمغان خواهد آورد.

در ماه‌های آتی حتی تعداد بیشتری از این بسته‌های الحاقی بیشتری منتشر خواهد شد. در دسامبر(آذر-دی ماه) ست‌های Exo-Rig جدیدی به بازی اضافه خواهد شد و همچنین در ژانویه ۲۰۲۰ (دی-بهمن ماه) The Kraken که یک بسته الحاقی داستانی با مکان‌ها، دشمنان و باس‌های جدید خواهد بود، ارائه می‌شود. منتظر اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی باشید. همچنین می‌توانید نقد و بررسی این بازی را در زومجی مطالعه بفرمایید.

نظرتان در مورد این بازی و این بسته‌ی الحاقی جدید چیست؟ آیا این بسته را خریداری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده