نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

نسخه Early Access بازی موبایل Minecraft Earth منتشر شد

هم اکنون می‌توانید بازی محبوب Minecraft را با سبک واقعیت افزوده روی گوشی‌های هوشمند خود تجربه کنید.

به نظر می‌رسد که لقب یکی از بزرگترین بازی‌های جهان برای Minecraft کافی نبوده و این بازی در حال تبدیل شدن به خود کره‌ی زمین است. بازی جدید Minecraft Earth، با برخورداری از تکنولوژی واقعیت افزوده (AR)، امکان ساخت و ساز سازه‌های دنیای ماینکرفت را در جهان واقعی فراهم می‌کند. برای این کار، به یک گوشی هوشمند یا هر وسیله‌ی دیگری که از این تکنولوژی پشتیبانی می‌کند، نیاز خواهید داشت. بازی Minecraft Earth، توسط استودیوی موجانگ توسعه یافته و در نگاه اول، یادآور بازی محبوب Pokemon Go است. این بازی که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد، چندین رکورد بی‌نظیر را در زمینه‌های مختلف از آن خود کرد. بنا به ادعای توسعه دهندگان بازی ماینکرفت زمین، این بازی با وجود شباهت‌های زیادی که به بازی پوکمون گو دارد، قرار است تجربه‌ی متفاوتی را با کاربران به اشتراک بگذارد.

خبر آغاز دسترسی اولیه به بازی Minecraft Eart به همراه ویدیوی معرفی زیر منتشر شده است. نسخه‌ی بتای این بازی، در یک سری مناطق خاص قابل استفاده خواهد بود. ضمناً در صورتی که در شهرهای مشخص شده (نیویورک، لندن و سیدنی) سکونت داشته باشید، با نخستین اجرای بازی، رویداد ویژه‌ی Mobs in the Park برای شما فعال شده و به نسخه‌ی اختصاصی Jolly Llama در بازی دسترسی خواهید داشت.

دانلود از آپارات

نسخه‌ی بتای این بازی، هم‌اکنون در بریتانیا، استرالیا، کانادا، ایسلند، مکزیک و ایالات متحده قابل دسترسی می‌باشد. رویداد ویژه‌ی Mobs in the Park به مدت سه هفته و در شهرهایی که بالاتر به آن اشاره شده فعال خواهد بود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده