// چهار شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

ناتی داگ در حال ساخت یک پروژه چند نفره است

باتوجه‌به فهرست شغلی جدیدی که از سوی ناتی داگ منتشر شده است، این استودیو در حال کار روی یک پروژه چندنفره و جاه‌طلبانه است.

یکی از مواردی که برای هواداران The Last of Us Part II غافل‌گیر کننده بود، این بود که ناتی داگ، سازنده بازی، اعلام کرد که نسخه دوم فاقد بخش چندنفره است. Factions نام حالت چندنفره The Last of Us بود که توانست مخاطبان را حسابی سرگرم کند و کیفیت خوبی داشت. ناتی‌داگ اعلام کرده بود که برای تمرکز روی بخش داستانی و ارائه بهترین محتوا، بخش چندنفره را حذف کرده‌اند. همچنین آن‌ها اعلام کردند که حالت فکشنز را فراموش نخواهند کرد و بزرگ‌تر و سرگرم‌ کننده‌تر از گذشته، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ناتی‌داگ فهرست شغلی جدیدی را منتشر کرده که در آن اعلام شده آن‌ها به‌دنبال برنامه نویس برای سیستم‌های آنلاین هستند تا به تیم توسعه بخش چندنفره آن‌ها در سانتا مونیکا لس آنجلس بپیوندد. متاسفانه اعلام نشده که این پروژه چندنفره، چه اسمی دارد و تنها اعلام شده که یک پروژه جاه‌طلبانه بزرگ خواهد بود. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا پروژه ذکر شده، همان حالت Factions است که با شکل‌وشمایل جدید در دست ساخت است یا ناتی‌داگ محتوای تازه‌ای را برای هواداران خود درنظر گرفته است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ The Last of Us Part II در تاریخ ۹ خرداد ماه ۹۹ برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود تا همانند نسخه قبلی خود، جزو آخرین انحصاری‌هایی باشد که قبل از عرضه کنسول نسل بعد (پلی استیشن 5) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده