// چهار شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

دیزنی پلاس در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفت

کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، هم‌اکنون می‌توانند از سرویس استریم دیزنی پلاس برای تماشای برنامه‌های مورد علاقه خود استفاده کنند.

در بازه‌ای از زمان قرار داریم که سرویس‌های استریم، رشد ناگهانی داشته‌اند و باتوجه‌به‌گفته‌های خیلی از بازی‌سازها، سرویس‌های استریم روی آینده گیمینگ تاثیر زیادی خواهد گذاشت. همچنین سرویس‌های استریم در سینما و تلویزیون هم وارد شده‌‌اند. چندی پیش سرویس استریم دیزنی پلاس در دسترس قرار گرفت. 

طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، کاربران پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان که به سرویس دیزنی پلاس علاقه‌مند هستند، می‌توانند ازطریق برنامه مخصوص این سرویس استریم اشتراک خود را خریداری کرده و به تماشای برنامه‌های مورد نظر خود مشغول شوند. با خرید اشتراک سرویس دیزنی پلاس، به بیش از ۳۰۰ فیلم و سریال تلویزیونی دسترسی پیدا می‌کنید که توسط دیزنی منتشر شده‌اند. همچنین دیزنی با خرید Fox Entertainment، آرشیو خود را بیش‌ازپیش گسترش داده است.

خانواده سیمپسون‌ها، جهان سینمایی مارول و پیکسار، از سایر محتویاتی هستند که می‌توانید ازطریق دیزنی پلاس آن‌ها را تماشا کنید. البته دراین‌میان بد نیست به سریال دیزنی از جنگ ستارگان هم اشاره کرد که The Mandalorian نام دارد. احتمال دارد در آینده شاهد محتویات بیشتری برای این سرویس استریم از جهان سینمایی مارول و جنگ ستارگان باشیم. نظر شما کاربران زومجی در مورد دیزنی پلاس چیست؟ در انتها اعلام کنم که این برنامه فعلا در اختیار کاربران آمریکا و هلند PS4 و Xbox One قرار گرفته است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده