// چهار شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی Final Kick؛ مسابقات پنالتی آنلاین

در جدیدترین مقاله‌ی معرفی بازی‌های موبایل، به سراغ یک بازی‌ ورزشی و شبیه ساز فوتبال به نام Final Kick: Online football رفته‌ایم. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

ورزش فوتبال بدون اغراق جز پرطرفدارترین ورزش‌های دنیا است و فوتبال کاملا به یک صنعت جهانی تبدیل شده است. به همین علت است که بازیسازان و استودیو‌های مختلف به راحتی از کنار این ورزش نخواهند گذشت و با توجه به طیف وسیع مخاطبان آن، اقدام به ساخت شبیه‌ سازها یا بازی‌هایی با ایده‌های مختلف از آن می‌کنند. استودیو Ivanovich Games یکی از همین استودیوها است که چندی پیش یک بازی شبیه ساز از ضربات پنالتی فوتبال برای گوشی‌های اندرویدی و آيفون‌ها عرضه کرد. بازی آیفون Final Kick یک اثر سرگرم کننده است که برای تجربه آن به اتصال دائمی اینترنت نیاز است. این بازی اندروید به طور رایگان از اپ‌استور و گوگل‌پلی قابل دانلود است و توانسته با کسب میانگین امتیاز ۴.۴ ستاره از بین بیش از ۷۵۰ هزار رای در گوگل پلی، رضایت تعداد زیادی از بازیکنان را جلب کند. همچنین زومجی برای شما به‌ صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مد نظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

Final Kick: Online football

همانطور که اشاره شد بازی Final Kick یک اثر شبیه ساز ضربات پنالتی و ایستگاهی از ورزش فوتبال است و بازیکنان در آن به ساختن یک تیم قدرتمند می‌پردازند که در ضربات پنالتی شکست ناپذیر باشد. گیم‌پلی بازی فوتبال Final Kick جنبه‌های بسیار متنوع دارد و یک بازی کامل و سرگرم کننده به حساب می‌آید. علاوه بر خود مسابقات پنالتی که بازیکنان زدن ضربه‌های پنالتی تیم خود و همچنین دروازه‌بانی را بر عهده دارند، بازی جنبه‌های مدیریتی مختلفی نیز دارد که برای علاقه‌مندان به فوتبال بسیار جذاب خواهد بود. بازیکنان در بازی Final Kick می‌توانند اعضای تیم خود را تمرین دهند تا آنها در ضربات پنالتی عملکرد بهتر و دقیق‌تری داشته باشند. Final Kick یک بازی آنلاین است و کاربران به صورت Real Time با دیگر بازیکنان از سراسر دنیا به رقابت خواهند پرداخت. کنترل‌های بازی نیز به خوبی با صفحه نمایشگرهای لمسی هماهنگ شده است و بازیکنان می‌توانند با کشیدن خط‌های مختلف، به توپ ضربه بزنند یا توسط دروازه‌بان ضربه حریف را دفع کنند.

Final Kick یک بازی شبیه ساز جذاب از فوتبال است که در آن مسابقات ضربات پنالتی و ایستگاهی با گرافیک واقع گرایانه برگزار می‌شود

در آپدیت‌های اخیر این بازی، بخش‌های جدید و سرگرم کننده‌ای به آن اضافه شده تا بازی بتواند مخاطبین بیشتری را به خود جلب کنند. اغراق نیست اگر بگوییم تعداد زیادی بازی در استورها هستند که فقط یک حالت از حالت‌های مختلف Final Kick مانند ضربات ایستگاهی یا مسابقات پنالتی را دارند اما Final Kick با داشتن حالت‌های گیم‌پلی متنوع فوتبالی و مدیریتی به خوبی علاقه‌مندان به فوتبال را راضی خواهد کرد. همچنین در بازی ۲۰ تورنمنت آفلاین قرار داده شده تا زمانی که بازیکنان به اتصال اینترنت دسترسی ندارند، با بیش از ۱۰۰ تیم به صورت آفلاین به مسابقه بپردازند. لیگ‌ها و تورنمنت‌های جدید نیز به صورت هفتگی و ماهانه به بازی افزوده می‌شوند تا همیشه تنور مسابقات جذاب پنالتی داغ بماند.

Final Kick: Online football

گرافیک بازی Final Kick آنقدرها سطح بالا نیست اما حالت واقع گرایانه و جدی بازی باعث می‌شود تا بازی حس و حال بهتری نسبت به نسخه‌های مشابه با گرافیک‌های فانتزی و کارتونی داشته باشد. انیمیشن‌های اثر به خوبی پیاده سازی شده‌اند و طبق گفته سازندگان این انیمیشن‌ها بر اساس موشن کپچر با جرارد پیکه، بازیکن اسپانیایی تیم بارسلونا ساخته شده است. بازیکنان در بازی Final Kick کنترل کاملی روی تیم خود دارند و به جز بخش مدیریتی در گیم‌پلی، از لحاظ ظاهری نیز می‌توانند کاملا آن را شخصی سازی کنند و تیمی با لباس‌های مشخص و یک‌دست روانه میدان کنند.

Final Kick: Online football

اگر از علاقه‌مندان به ورزش فوتبال هستید، می‌دانید که ضربات پنالتی یکی از هیجان انگیزترین بخش‌های این ورزش است و بازی جذاب Final Kick به خوبی توانسته این هیجان را به بازیکنان منتقل کند. همچنین اضافه شدن حالت‌های مدیریتی و متنوع گیم‌پلی مانند ضربه‌های ایستگاهی و تمرین دادن تیم در آپدیت‌های اخیر، نوید یک اثر خوش‌ساخت با پشتیبانی خوب از سوی سازنده‌اش را می‌دهد.

دانلود بازی Final Kick: Online football


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده