نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Dawn of the Dragons: Ascension؛ نبرد بزرگ اژدها

در این مقاله معرفی بازی موبایل، به سراغ یک بازی نقش آفرینی نوبت محور جدید به نام Dawn of the Dragons: Ascension رفتیم که نبرد بزرگ اژدها را دوباره به Tor'gyyl می‌آورد.

بازی موبایل Dawn of the Dragons: Ascension یکی از آن دسته بازی‌های موبایلی محسوب می‌شود که سبکی RPG یا همان نقش آفرینی دارد. این بازی علاوه‌بر نقش آفرین بودن خود، مکانیزمی دارد که شما باید حین بازی کردن، استراتژی و تاکتیک را هم چاشنی کار خود کنید. بازی اندروید و آیفون Dawn of the Dragons: Ascension کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۲۸۰ مگابایت دارد. این بازی توسط استودیو بازی‌سازی 5th Planet Games Development ApS ساخته شده است. این استودیو علاوه‌بر این بازی، ساخت بازی‌های دیگری مانند Dawn of the Dragons، Curio Quest، Nyjah Huston: #Skatelife، Hugo Troll Race 2: Rail Rush و غیره را هم در رزومه کاری خود دارد.

Dawn of the Dragons: Ascension

لازم به ذکر است که این بازی موبایل با درجه سنی PEGI 12 عرضه شده است و برای افراد بالای ۱۲ سال مناسب محسوب می‌شود. در این بازی حماسی نقش آفرینی و نوبت محور، نبرد بزرگ اژدها دوباره به سرزمین Tor'gyyl بازگشته است. حال این مسئولیت، بر گردن شما قرار دارد تا در برابر ارتش‌های اژدها بایستید و به یک ماجراجویی پر ماجرا بروید؛ سفری که قرار است در طی آن، این برهه از تاریخ را تغییر دهید. بازی اندروید Dawn of the Dragons: Ascension، بازی‌های سبک نقش آفرینی نوبت محور را به مرحله جدیدی برده است.

در طی این بازی حسابی دقت کنید که با به کارگیری استراتژی و تاکتیک‌های بهتر، امتیاز بیشتری را در هر نبرد کسب کنید

از جمله ویژگی‌های این بازی می‌توان به مبارزه استراتژیک و نوبت محور، انجمن‌های مبتنی بر بازیکن، داستان‌سرایی غنی و همچنین طیف گسترده‌ای از ماموریت‌ها، فعالیت‌ها و مکان‌های مختلف برای کشف اشاره کرد. این مسئولیت حالا دیگر برعهده شما است تا تاریکی و پلیدی را به دورترین نقطه ممکن ببرید. این بازی دارای یک سیستم مبارزه‌ای منحصر به فرد، شبکه‌ای و تاکتیکی است. شما علاوه‌بر اینکه می‌توانید به تنهایی بازی کنید، توانایی این را هم دارید تا به صورت آنلاین یا به همراه دوستان خود بازی کنید. شما کاملا آزاد هستید تا هر ماموریتی را که دوست دارید انجام دهید یا به هر مکانی در این دنیای جادویی و فوق‌العاده بزرگ بروید.

در بازی Dawn of the Dragons: Ascension شما توانایی این را دارید تا قهرمانان و متحدان بسیار قدرتمند را استخدام کنید و آنها را ارتقاء دهید و به ارتش خود بیاورید. تجهیزات مورد نظر خود را جمع‌آوری کنید تا قدرت ارتش خود را افزایش دهید. شما همچنین می‌توانید شخصیت مورد نظر خود را هم به آن شکلی که دوست دارید شخصی‌سازی کنید. در بازی آیفون Dawn of the Dragons: Ascension، این شما هستید که دستورات را صادر می‌کنید و هدایت ارتش را در دست دارید. نبرد بزرگ اژدها پر است از ماموریت‌هایی که شما باید آنها را تکمیل کنید؛ ماموریت‌هایی که اصلا پایانی ندارند. شما می‌توانید انتخاب کنید که ماموریتی را به تنهایی انجام دهید یا به کمک افراد دیگر. شما با جمع‌آوری امتیازهای بیشتر و گذراندن مراحل مختلف، توانایی این را پیدا می‌کنید که متحدان قدرتمند و وحشی را برای خود احضار کنید؛ کسانی که در ماموریت و نبرد به شما کمک خواهند کرد.

Dawn of the Dragons: Ascension

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما برای ورود به یک سری بخش‌ها، مانند بخش خرید، باید اینترنت خود را متصل کنید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Dawn of the Dragons: Ascension هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی در نظر گرفته شده، از قابلیت‌ها و امکانات ویژه بازی استفاده کنید. بازی موبایل Dawn of the Dragons: Ascension در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به مقالات بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Dawn of the Dragons: Ascension


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده