// سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۴

دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild احتمالا در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود

به‌تازگی یکی از فاش کنندگان اطلاعات بازی‌های ویدیویی، در صفحه توییتر خود اعلام کرده که دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild برای عرضه در سال ۲۰۲۰، برنامه‌ریزی شده است.

در نمایشگاه E3 2019 و رویداد نینتندو بود که دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild با انتشار یک تریلر سینمایی معرفی شد. متاسفانه اعلام نشد که این بازی در چه تاریخی عرضه می‌شود، اما کاربران انتظار داشتند که برای سال ۲۰۲۰، شاهد عرضه شدن آن روی نینتندو سوییچ باشند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Sabi، یکی از فاش‌کنندگان اخبار بازی‌های ویدیویی که در گذشته سابقه فاش کردن بازی Ghostwire Tokyo و Deathloop را داشته است، اعلام کرده که دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild برای عرضه در سال ۲۰۲۰ میلادی برنامه‌ریزی شده است. او در ادامه اعلام کرده که این تاریخ نهایی نیست؛ زیرا نینتندو سابقه درخشانی در تاخیر زدن بازی‌های خود دارد. همچنین سال ۲۰۲۰، برنامه فعلی نینتندو برای عرضه The Legend of Zelda: Breath of the Wild است و احتمال دارد تغییر کند.

باتوجه‌به گفته Sabi، نینتندو چند بار The Legend of Zelda: Breath of the Wild را تاخیر زد تا بالاخره در سال ۲۰۱۷ عرضه شد. همچنین بازی Animal Crossing: New Horizons هم قرار بود در ابتدا، در سال ۲۰۱۹ عرضه شود، اما نینتندو پس از اعلام تاخیر بازی، یک فروردین ۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰) را به‌عنوان تاریخ عرضه جدید بازی اعلام کرد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که نینتندو چه زمانی را برای عرضه دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild در نظر می‌گیرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده