// سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

وسعت نقشه‌ Watch Dogs: Legion با نسخه های پیشین قابل مقایسه نیست

سازنده‌ی بازی Watch Dogs: Legion اعلام کرد که وسعت نقشه‌ این بازی قابل مقایسه با نسخه‌های قبل نیست اما شهر لندن زنده‌تر از شهرهای پیشین خواهد بود.

سری واچ داگز‌ (Watch Dogs) از همان زمان انتشار نسخه‌ی اول توانست به یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های شرکت یوبیسافت تبدیل شود. دو بازی نخست این سری همگی در شهر‌های آمریکا (شیکاگو در نسخه‌ی اول و سن فرانسیسکو در نسخه‌ی دوم) جریان داشتند اما داستان جدیدترین نسخه‌ی این سری یعنی بازی Watch Dogs: Legion قرار است در شهر لندن روایت شود.

سازندگان بازی Watch Dogs: Legion در هفته‌های اخیر مصاحبه‌های زیادی راجع به نقشه‌ی بازی، از طراحی نقشه به‌گونه‌ای که قابلیت تکرار داشته باشد گرفته تا طراحی درون ساختمان‌ها، انجام داده‌اند. کیتلین ترمبلی (Kaitlin Tremblay)، طراح روایت داستان بازی Watch Dogs: Legion، در مصاحبه‌‌ای جدید با The Gamer در مورد نقشه‌ی این بازی در لندن بیشتر توضیح داد. طبق گفته‌ی ترمبلی اگرچه نقشه‌ی بازی Watch Dogs: Legion تقریباً به اندازه دو بازی قبلی است، اما بسیار زنده‌تر و متنوع‌تر از دو بازی قبلی است. او در این رابطه گفت:

برای من مقایسه‌ی آن‌ها دشوار است. به‌طوری کلی ساختار نقشه‌ها تقریباً یکسان هستند اما لندن حس زنده‌تری دارد. ما بخش‌هایی را از خود لندن وارد نقشه کرده‌ایم در نتیجه هر بخش از نقشه حس و حال جداگانه‌ی خودش را دارد. با سفر از Westminster به Camden شما متوجه تغییر خواهید شد بنابراین نقشه بسیار زنده، واقعی و بزرگ احساس می‌شود. برای ساخت هر منطقه عشق و علاقه‌‌ی زیادی صرف شده است و ما اطمینان حاصل کردیم که آن منطقه در نقشه‌ی بازی بتواند نماینده‌ی همان منطقه در دنیای واقعی باشد بنابراین افرادی که در آن مناطق هستند نیز با هم تفاوت دارند. برای مثال مردم Westminster به احتمال زیاد گردشگر و اهل تجارت هستند، درحالی‌که مردم Camden ویژگی‌های متفاوتی دارند. بنابراین نه‌تنها نقشه‌های بخش‌های مختلف با هم متفاوت‌ هستند بلکه تمام افراد داخل این بخش‌ها نیز منحصر‌به‌فرد هستند. درنتیجه نقشه‌ و دنیای بازی از نظر من بسیار غنی است.

این بازی پیش از این قرار بود در مارس ۲۰۲۰ برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، کامپیوتر و گوگل استیدیا منتشر شود اما زمان انتشار این بازی تأخیر خورد. بازی Watch Dogs: Legion در زمانی نامعلوم در سال مالی ۲۰۲۱-۲۰۲۰ که از آوریل ۲۰۲۰ آغاز می‌شود، عرضه خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده