نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

بخش آغازین بازی Silent Hill به صورت یک دموی ترسناک اول شخص بازسازی شد

یک مادساز بخش افتتاحیه‌ی بازی Silent Hill را به‌شکل یک دموی اول-شخص بازسازی کرده است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یک مادساز بخش آغازین بازی Silent Hill را به مناسبت سالگرد ۲۰ سالگی آن به صورت یک دموی اول-شخص بازسازی کرده است. بازیکنان برای تجربه‌ی این دموی مفهومی تنها به سه تا پنج دقیقه زمان نیاز دارند، اما برای تکمیل همین دموی کوتاه نیز پنج ماه وقت صرف شده است و تمام بخش‌های بازی از مدل‌های اصلی آن بازسازی شده است. تریلری نیز از این دمو منتشر شده است که شما می‌توانید در ادامه به تماشای آن بنشینید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

سازنده‌ی این ماد یعنی Zero Trace Operative درباره‌ی دموی بخش آغازین بازی سایلنت هیل اظهار داشت:

برای این کار من مجبور به ساعت‌ها تحقیق و تماشای گیم‌پلی (از جمله ویدیوی مربوط‌به بازی خودم) بودم تا در حد امکان از تمام جزئیات بازی اصلی آگاه شوم. خوشبختانه من با ترجمه کتاب انگلیسی و مدل استخراج‌شده از بازی اصلی مواجه شدم. البته، من نمی‌خواستم از منابع اصلی استفاده کنم؛ بنابراین به‌ سراغ مدل‌های سه‌بعدی رفتم. این منجر به خلق یک بازسازی وفادار به دنیای بازی از صفر شد. این یک تجربه‌ی واقعاً عالی از بازسازی یکی از بازی‌های مورد علاقه‌ی من در تمام دوران به‌شمار می‌آید. این کار مانند تماشای تمام جزئیات دنیای بازی از زاویه‌ی دید استودیوی Team Silents، سازنده‌ی چهار نسخه از سری بازی‌های سایلنت هیل و تا حدی قدم‌زدن در مسیر آن‌ها به روش خودم بود. در حقیقت این کار مهیج و نفس‌گیر بود.

شما می‌توانید برای تجربه‌ی این دموی کوتاه به «اینجا» مراجعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده