نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال Carnival Row آغاز شد

اکانت رسمی سریال Carnival Row در توییتر، با انتشار ویدئویی کوتاه از بازیگران اصلی فصل ابتدایی، از آغاز مراحل فیلم‌برداری فصل دوم این سریال نئو-نوآر و فانتزی شبکه آمازون خبر داد.

مرداد ماه امسال بود که شبکه آمازون از تمدید زودهنگام یکی دیگر از سریال‌های جدید خود خبر داد. در حاشیه تور مطبوعاتی منتقدان تلویزیونی، شبکه آمازون از تمدید سریال Carnival Row (کارناوال رو) برای فصل دوم خبر داد و حال اکانت رسمی سریال Carnival Row در توییتر، با انتشار ویدئویی کوتاه از بازیگران اصلی فصل ابتدایی، از آغاز مراحل فیلم‌برداری فصل دوم خبر داد. در این ویدئو اورلاندو بلوم، کارا دلوین، دیوید گیسی، تامزین مرچانت و برخی دیگر از بازیگران فصل ابتدایی، از آغاز تولید فصل دوم خبر دادند و به‌نظر داستان تفاوت زیادی با فصل ابتدایی خواهد داشت. از ویدئوی منتشرشده چنین برداشت می‌شود که داستان از همان‌جایی آغاز می‌شود که فصل ابتدایی به‌پایان رسید و از نظر زمانی، فصل دوم در ادامهٔ فصل ابتدایی خواهد بود و پرش زمانی نخواهد داشت. همچنین بینندگان از سرنوشت دو شخصیت ایموجن و اگریوس بعد از آنکه سوار قایق شدند و از شهر بِرگ فرار کردند آگاه خواهند شد. گویا شخصیت‌های جدید نیز در فصل دوم معرفی می‌شوند که البته جزئیاتی در این زمینه که شخصیت‌های جدید چه نقشی در داستان دارند و چه بازیگرانی هستند، مطرح نشد.

Cara

سریال Carnival Row داستان موجوداتی افسانه‌ای و اسطوره‌ای را دنباله می‌کند که از سرزمین جنگ‌زده‌ٔ خود فرار کرده و اکنون در یک شهر زندگی می‌کنند. حضور این موجودات افسانه‌ای و افزایش جمعیت مهاجران باعث ایجاد تنش‌ و مشکلات فراوانی بین انسان‌ها و این موجودات در شهر شده و این موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از موجودات واقعیت خود را مخفی کنند. تمرکز داستان سریال روی حل پرونده‌ قتل‌های موجودات افسانه‌ای است که هیچگاه حل نشده‌اند که از نگاه مردم نیز نیاز به حل شدن ندارند. اورلاندو بلوم نقش بازرس پلیسی به نام رایکِرافت فیلوستریت را بر عهده دارد که برخلاف خواسته مردم، به‌دنبال حل پرونده‌های قتل است و کارا دلوین نیز نقش یک پری افسانه‌ای با نام وینیِت اِستون‌ماس را بازی کرده است؛ این پری علاوه‌بر مبارزه با ساکنین متعصب، باید رازهایی را که باعث شده او به این شهر مهاجرت کند نیز در خفا حل کند.

سریال the boys

کارا دلوین، مدل انگلیسی که بازیگری را اکنون به‌عنوان حرفه اصلی خود انتخاب کرده است، در سریال درام و فانتزی Carnival Row شبکه آمازون نقش اصلی را دارد. بازیگر فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار)، به سریال هشت قسمتی لِجِندری تِلِویژن (Legendary Television) ملحق شد تا بعد از انتخاب و معرفی اورلاندو بلوم، نام کارا دلوین نیز برای بازی در سریال Carnival Row فهرست شود. علاوه‌بر بلوم و دلوین، دیوید گیسی، تامزین مرچانت، اندرو گاور، کارل کروم، ایندیرا وارما، جرد هریس، سایمن مک‌برنی، آلیس کریج،‌ میو درمودی، جیمی هریس، آنا راست، کارولاین فورد و آرتی فراشان، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Carnival Row حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل اول سریال Carnival Row که در ۸ قسمت تولید شده بود و هر قسمت حدود یک ساعت بود، در تاریخ ۳۰ آگوست ۲۰۱۹ (۸ شهریور ماه ۱۳۹۸) از شبکه آمازون پخش شد؛ این سریال امتیازات متوسطی از منتقدان دریافت کرد. رنه اشواریا و تراویس بیچام وظیفه ساخت این سریال را بر عهده داشتند که قابل انتظار است برای ساخت فصل دوم آن نیز بازگردند.

داستان فصل دوم سریال Carnival Row از همان‌جایی آغاز می‌شود که فصل ابتدایی به‌پایان رسید و پرش زمانی نخواهد داشت

همچنین مرداد ماه امسال فصل اول سریال The Boys (بویز) از شبکه آمازون منتشر شد که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شد و همچنین پیش از انتشار فصل اول، این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده بود. کارل اربن، بازیگر نقش بیلی بوچر با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از پایان مراحل فیلم‌برداری صحنه‌های او در فصل دوم سریال The Boys خبر داد، اما مراحل فیلم‌برداری فصل دوم هنوز ادامه دارد و احتمالاً به‌زودی رسماً به‌پایان خواهد رسید. در سریال The Boys، ابرقهرمان‌ها مانند سلبریتی‌ها مشهور و مانند سیاستمداران تأثیرگذار هستند و مانند خدایان به آن‌ها احترام گذاشته می‌شود، اما همه آن‌ها همچنین از ابرقدرت خود برای کارهای دیگر نیز سوءاستفاده می‌کنند که همین موضوع باعث وارد شدن گروه The Boys می‌شود که قرار است واقعیت این قهرمانان، حمایت چند میلیارد دلاری و چیزی را که واقعاً هستند به‌نمایش بگذارند. فصل دوم سریال The Boys قرار است در میانه‌های سال ۲۰۲۰ از شبکه آمازون پخش شود.

فصل دوم سریال Tom Clancy's Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان) نیز تقریباً ۱۰ روز پیش روی آنتن شبکه آمازون رفت و پیش از انتشار فصل دوم، این سریال برای فصل سوم نیز تمدید شده که برخلاف دو فصل اول، پل شیورینگ، خالق سریال Prison Break (فرار از زندان)، وظیفه ساخت آن را بر عهده گرفته است. جان کرازینسکی، وندل پیرس، نومی راپاس، جوان ادپو، جوردی مویا، کریستینا اومانیا، فرانسیسکو دنیس، مایکل کلی و جان هوگناکر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، کارلتون کیوس و گراهام رولند وظیفه ساخت فصل دوم سریال «جک رایان» را نیز بر عهده داشته‌اند.

چند روز پیش نیز اعلام شد سریال Modern Love (عشق امروزی) برای فصل دوم تمدید شده است. مدتی پیش بود که فصل اول این سریال کمدی رمانتیک و آنتولوژی از شبکه آمازون منتشر و با استقبال منتقدان و بینندگان مواجه شد. آمازون از تمدید سریال «عشق امروزی» برای فصل دوم خبر داد و اعلام کرد که فصل دوم این سریال در سال ۲۰۲۰ و همزمان در بیش از ۲۰۰ کشور پخش خواهد شد. همچنین اعلام شد که جان کارنی، سازنده سریال Modern Love، علاوه‌ بر بازگشت برای ساخت فصل دوم، یک قرارداد چندجانبه با آمازون استودیو نیز امضاء کرده است. سریال Modern Love یک سریال آنتولوژی در سبک کمدی عاشقانه است که کارنی این سریال را براساس ستون هفتگی «عشق امروزی» نیویورک تایمز که خودش نویسنده آن بوده، ساخته و از آمازون پخش شده است. ان هتوی، تینا فی، جان اسلتری، دو پتل، جولیا گارنر، اندی گارسیا، اندرو اسکات، سوفیا بوتلا، جان گلگر جونیور، اولیویا کوک، شیا ویگهام، کریستین میلیوتی، برندون ویکتور دیکسون و اد شیرن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Modern Love حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده