نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

حالت زامبی و پشتیبانی از کنترلر به زودی به Call of Duty: Mobile هم اضافه می‌شود

بنا به اعلام رسمی اکتیویژن، به زودی شاهد اضافه شدن حالت محبوب Zombies و امکان پشتیبانی از دسته بازی برای بازی Call of Duty: Mobile نیز خواهیم بود.

اکتیویژن در پست اخیر خود در وبسایت Reddit اعلام کرده که بخش Zombies به زودی به بازی Call of Duty: Mobile نیز افزوده خواهد شد. از زمانی که شوتر اول شخص و Free-to-play این استودیو برای اولین بار و در ماه اکتبر منتشر شد، طرفداران سری Call of Duty خواهان اضافه شدن مودهای کلاسیک CoD به این بازی بوده‌اند و از آن جایی که هنوز زمان دقیقی برای انتشار این آپدیت تعیین نشده است، اکتیویژن اعلام کرده که این بروزرسانی، «قبل از آنچه که انتظارش را دارید» منتشر خواهد شد.

در پیام Activision نوشته شده:

در طول یک ماه گذشته، یکی از پیام‌هایی که هر روز از سوی کاربران به دست ما می‌رسید، این بود که «پس مود زامبی کجاست؟» امروز باید به عرض شما برسانیم که زودتر از آنچه که انتظارش را دارید، شاهد اضافه شدن این بخش به بازی خواهید بود.

با این که هنوز تاریخ انتشار این مود در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اکتیویژن در کانال‌های ارتباطی خود با مخاطبان اعلام کرده که آن‌ها هم‌اکنون آماده‌ی رونمایی از زامبی‌ها هستند.

اما علاوه بر اخبار زامبی‌ها، جزئیات دیگری از سایر رویدادها، چالش‌ها، مودها، اسکین‌ها و تغییرات گیم پلی بازی نیز در پست اخیر اکتیویژن به چشم می‌خورد. تمامی این موارد، قرار است در همین ماه به Call of Duty: Mobile اضافه شوند. شما می‌توانید در ادامه، نگاهی به این لیست داشته باشید:

  • از ۱۳ تا ۲۳ آبان: Personal Milestones
  • از ۱۷ تا ۲۳ آبان: مود و چالش FFA
  • از ۱۸ تا ۱۹ آبان: دو برابر شدن XP سلاح (فقط BR)
  • از ۲۰ تا ۲۷ آبان: پک Call of Duty Endowment

امکان پشتیبانی از کنترلر برای بازی Call of Duty: Mobile نیز به زودی فراهم خواهد شد. استودیو قبلاً هم اعلام کرده که راه‌اندازی قابلیت پشتیبانی از کنترلر در مراحل نهایی خود قرار دارد. اضافه شدن امکان پشتیبانی از دسته بازی می‌تواند برای بازیکنانی که اهمیت زیادی برای برتری در رقابت با سایرین قائل هستند، بسیار مفید واقع شود.

با این که هنوز زمانی برای انتشار مود زامبی در بازی Call of Duty: Mobile اعلام نشده، حداقل می‌دانیم که به زودی شاهد اضافه شدن آن به بازی محبوب این روزهای پلتفرم موبایل خواهیم بود. اخیراً اعلام شده که این بازی در ماه اول انتشار خود، رکورد قابل توجهی را در زمینه‌ی تعداد دانلود از خود به جا گذاشته و بعد از پوکمون گو، در رتبه‌ی دوم موفق‌ترین بازی‌های تاریخ این پلتفرم قرار گرفته است.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده