نویسنده: نیما احمدی
// سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

آخرین بسته الحاقی بازی We Happy Few هفته آینده منتشر خواهد شد

سومین و آخرین DLC بازی We Happy Few با نام We All Fall Down در اواخر آبان برای تمام پلتفرم‌ها به صورت رسمی عرضه خواهد شد.

استودیو Compulsion Games فصل بعدی بازی We Happy Few را با عنوان We All Fall Down معرفی کرد. این فصل جدید در قالب یک DLC برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در تاریخ ۲۸ آبان منتشر خواهد شد. در We All Fall Down، کنترل شخصیت ویکتوریا بینگ، کاراکتر منفی بازی We Happy Few، را برعهده خواهید گرفت.

گیرباکس، ناشر این بازی در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد:

فصل We All Fall Down به ریشه‌های تاریک بازی We Happy Few بازگشته می‌گردد، اما همه‌چیز را به سبک خاصی به آتش می‌کشد. درحالیکه شهر به سمت کمبود شادی و بی‌نظمی می‌رود، ویکتوریا نیز همانند بقیه مردم گرسنه، با شرایط خود می‌جنگد. ویکتوریا همیشه تلاش کرده است تا همه‌چیز به درستی انجام شود، اما هرقدر که از نزدیک‌تر نگاه می‌کند، فساد عمیق‌تری را می‌بیند.

فصل جدید دقیقاً بعد از فرار ویکتوریا از دست اُلی در Act III بازی We Happy Few جریان دارد. قسمت جدید We All Fall Down شهر ولینگتون ولز را در وخیم‌ترین شرایط خود نمایش می‌دهد. برای زنده ماندن، می‌توانید به صورت مخفیانه از محافظان مسلح عبور کنید و با استفاده از تفنگ دارتی به آن‌ها شلیک کنید. یا می‌توانید به شلاق قدرتمند خود تکیه کنید و از بین دشمنان و روی پشت‌بام‌ها راه خود را باز کنید. سیستم‌های غذا خوردن، خوابیدن و ساخت وسایلی که در بازی We Happy Few وجود داشتند، در We All Fall Down حضور ندارند.

we happy few

تصویری از شخصیت ویکتوریا بینگ در DLC بازی We Happy Few

مقاله‌های مرتبط:

We All Fall Down سومین و آخرین DLC برای بازی We Happy Few محسوب می‌شود و خط داستانی این بازی اکشن-ماجراجویی را جمع‌بندی می‌کند. پیش از We All Fall Down، داستان بازی We Happy Few با دو بسته الحاقی دیگر با نام‌های They Came From Below در فروردین ماه و Lightbearer در تیر ماه امسال، گسترش یافته بود.

الساندرو باربوسا، منتقد سایت گیم‌اسپات در نقد بازی We Happy Few نوشت:

تمام حلقه‌ی گیم‌پلی بازی We Happy Few با مأموریت‌های خسته‌کننده و بازه‌های طولانی منفعل بودن، پی‌ریزی شده است و حتی زمانی که بازیکن را وادار می‌کند تا کارهایی مانند حرکت به نقاط مختلف، جنگیدن، مخفی‌کاری و... را در دنیای بازی انجام دهد، تعادل مناسبی را در چالش‌ها و تنش‌های بازی ایجاد نمی‌کند. به طور مشخص جهت بازی We Happy Few معلوم نیست و هیچگاه نمی‌تواند نقطه عطفی را به‌وجود بیاورد و در نتیجه پتانسیل جذابش را هدر می‌دهد. این بازی می‌تواند هر سه داستان را به طور منسجم در قالب یک داستان بزرگ‌تر روایت کند، اما در عین حال هیچگاه ارزش دوباره تکرار کردن را ندارد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده