نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

ناشر Red Dead Redemption 2 نشان تجاری 31st Union را ثبت کرد

شرکت Take-Two Interactive نشان تجاری جدیدی را ثبت کرده است که ظاهراً به پروژه‌ی بعدی آن‌ها اشاره دارد.

شرکت Take-Two Interactive، ناشر بازی‌هایی نظیر Red Dead Redemption 2 ،The Outer Worlds و Civilization 6 نشان تجاری جدیدی را به ثبت رسانده است که احتمالاً به پروژه‌ی آتی آن‌ها اشاره دارد. این کمپانی نشان تجاری 31st Union را برای دارایی‌های مربوط‌به بازی‌های ویدیویی و کالاهای مرتبط با آن ثبت کرده است.

ثبت این نشان تجاری در تاریخ ۱۰ مهرماه (۲ اکتبر) انجام شده است که اطلاعات خاصی از اینکه 31st Union دقیقاً به چه موردی اشاره دارد، در اختیار نمی‌گذارد. باید در نظر داشت که درست مانند سایر نشان‌های تجاری، ثبت نشان تازه توسط Take-Two لزوماً به معنای کار روی پروژه‌ای با همین نام نخواهد بود.

شرکت‌های راک‌استار، 2K و پرایوت دیویژن که اخیراً کارش را آغاز کرده است، به‌وسیله‌ی تیک-تو اینتراکتیو اداره می‌شوند. شرکت Private Division وظیفه‌ی انتشار بازی The Outer Worlds را که آخرین پروژه‌ی مستقل استودیوی آبسیدین قبل از اینکه توسط مایکروسافت خریداری شود، بر عهده دارد. تیک-تو در کنفرانس تلفنی مالی اخیرش اظهار داشت که بازی The Outer Worlds از نظر تجاری و انتقادی فراتر از انتظارات آن‌ها عمل کرده است.    

نسخه‌ی کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2 یکی از آثار بزرگی بود که اخیراً شاهد انتشار آن توسط این شرکت بودیم. این بازی درحال‌حاضر برای کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است و به‌واسطه‌ی شخصیت‌پردازی عالی کاراکتر‌ها و در راس آن‌ها شخصیت داچ، جهان بسیار پویا و پرجزییات، ماموریت‌های درگیرکننده، داستان گیرا با وجود قابل پیش‌بینی بودن پایان‌بندی، مکانیزم‌های جذاب مواردی مثل شکار و البته گرافیک و موسیقی عالی در بررسی زومجی نمره‌ی ۱۰ را دریافت کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده