نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

پایان مراحل فیلمبرداری فیلم Fast and Furious 9

جاستین لین، کارگردان ۴ قسمت مجموعهٔ «سریع و خشن» و قسمت جدید این مجموعه، با توییتی از پایان یافتن مراحل فیلمبرداری فیلم Fast and Furious 9 خبر داد.

از اوایل مرداد ماه بود که سرانجام مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشن ۹) آغاز شد و در این فیلم قرار است شاهد بازگشت و حضور بازیگرانی چون وین دیزل در نقش دومنیک تورتو، میشل رودریگز در نقش لتی، جوردانا بوروستر در نقش میا تورتو، تایریس گیبسون در نقش رومان پیرس، لودا کریس در نقش تج پارکر و ناتالی امانوئل در نقش رمزی باشیم و همچنین جان سینا، فین کول، آنا ساوای و وینی بنت، از جمله بازیگران جدیدی هستند که قرار است در قسمت جدید فیلم Fast and Furious حضور داشته باشند و به‌‌ایفای نقش بپردازند. اوسونا، خواننده پورتوریکویی که در چند سال اخیر طرفدار زیاد پیدا کرده است، در قسمت جدید مجموعهٔ Fast and Furious، به جرگه بازیگران حرفه‌ای خواهد پیوست. همچنین در خبری اعلام شد فرانسیس انگانو، مبارز کامرونی فرانسوی‌ سنگین وزن مسابقات UFC، نقش شخصیتی ویژه را در قسمت جدید مجموعهٔ «سریع و خشن» ایفا خواهد کرد؛ این فیلم اولین تجربهٔ کاری فرانسیس انگانو در حوزه سینما خواهد بود.

حال در خبری جدید، جاستین لین، کارگردان ۴ قسمت مجموعهٔ «سریع و خشن» و قسمت جدید این مجموعه، با توییتی از پایان یافتن مراحل فیلمبرداری فیلم Fast and Furious 9 خبر داد؛ وی با انتشار عکشی در اکانت رسمی توییتر خود، این خبر را اعلام کرد و چنین نوشت:

مراحل ساخت F9 به‌پایان رسید؛ این فیلم جاه‌طلبانه‌ترین فیلم مجموعه است و من نیز همیشه از تیم سازندهٔ پروژه که از شهرهای لندن، ادینبورگ، تفلیس، پاکت، کرابی و لس آنجلس بودند، قدردان و سپاسگزار هستم.

Fast & Furious 9

شارلیز ترون، بازیگر نقش سایفر و هلن میرن، بازیگر نقش مگدالن شاو (مادر دکارد و اوون شاو) که پیش از این شاهد حضور این دو شخصیت در فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشن) بودیم، قرار است برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Fast and Furious 9 بازگردند. این فیلم دومین حضور ترون در مجموعه «سریع و خشن» است، اما میرن در فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو) که اسپین‌آف این مجموعه است، نیز حضور داشته است که این فیلم چندی پیش روی پرده رفت.

جاستین لین، کارگردان ۴ قسمت مجموعهٔ Fast and Furious، برای کارگردانی قسمت نهم این مجموعه بازگشته است. دنیل کیسی، نویسنده فیلم Kin (کین)، وظیفه نگارش فیلمنامه قسمت نهم فیلم Fast and Furious را بر عهده داشته است. فیلم Fast and Furious 9 برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌بر این، فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشن ۱۰) قرار است در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۰) اکران شود.

جدیدترین فیلم مجموعهٔ «سریع و خشن» که چندی پیش روی پردهٔ سینما رفت، فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw بود که فروشی ۷۶۰ میلیون دلاری در گیشه داشت. دیوید لیچ که بیشتر برای کارگردانی فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) شناخته می‌شود، کارگردانی قسمت فرعی فیلم Fast and Furious را بر عهده داشته است. دواین جانسون، جیسون استاتهام، ونسا کربی، ادریس البا، ایزا گونزالس، هلن میرن، رومن رینز، کلیف کرتیس، جان تویی، استفانی فوگت و ادی مارسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین در یکی از سه صحنه پس از پایان فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw شاهد حضور رایان رینولدز و کوین هارت بودیم که گفته می‌شود قرار است نقش پررنگ‌تری را در فیلم‌های آینده مجموعه داشته باشند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده