// سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

Death Stranding به دومین انحصاری بزرگ ۲۰۱۹ سونی تبدیل شد؛ Days Gone در جایگاه اول

باتوجه‌به به انتشار جدول فروش هفتگی بریتانیا، مشخص شده که Death Stranding، دومین بازی پرفروش سونی در هفته اول انتشار در سال ۲۰۱۹ بوده است.

چندی پیش لیست بازی‌های پرفروش هفته اخیر در بریتانیا منتشر شد و مشخص شد که Death Stranding، در هفته اول عرضه خود توانسته است جایگاه دوم را از آن خود کند. همچنین Call of Duty: Modern Warfare هم برای سومین هفته متوالی، صدر جدول را از آن خود کرده است. 

همچنین با اعلام میزان فروش دث استرندینگ، مشخص شده که این بازی در سال ۲۰۱۹ و هفته اول انتشار خود، توانسته است به‌عنوان دومین بازی بزرگ انحصاری پلی استیشن 4 از نظر فروش شناخته شود. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، رتبه اول در اختیار بازی زامبی محور Days Gone قرار دارد که در هفته اول انتشار خود، تقریبا یک سوم نسخه بیشتر از Death Stranding فروش داشته است. با وجود سرمایه‌گذاری بیشتر سونی نسبت‌به بعضی از انحصاری‌های خود، Death Stranding ازنظر فروش در هفته اول توانسته است درکنار Bloodborne و The Order 1886 قرار بگیرد. دو بازی ذکر شده و دث استرندینگ در هفته اول انتشار خود در بریتانیا، در محدوده سه هزار نسخه فروش داشته‌اند.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که در هفته دوم انتشار این بازی چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد. هفته‌ای که در جریان آن بازی Star Wars Jedi: Fallen Order هم عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده