// سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۵

سازندگان Sonic Mania کیک استارتر بازی Vertebreaker را لغو کردند

کیک‌ استارتر بازی Vertebreaker، بازی دوبعدی رترو پلتفرمر به صورت رسمی لغو شد. قرار بود سازندگان بازی موفق Sonic Mania روی این بازی کار کنند.

کیک استارتر بازی دوبعدی مورد انتظاری که یکی از سازندگان اصلی Sonic Mania روی آن کار می‌کرد، نتوانست موفقیت لازم را کسب کند. کمپین بازی Vertebreaker، بازی مورد انتظاری با گرافیک دوبعدی ۱۶ بیتی که شباهتی به بازی‌های کنسول سگا جنسیس داشت، تنها ۵ درصد هدف خود در یک هفته را، با روندی نزولی کسب کرد.

استلث (Stealth) با نام اصلی سایمون تاملی از هدکنون گیمز، در صفحه کیک استارتر و همچنین در ویدئویی لغو شدن این کمپین را به صورت رسمی اعلام کرد. او با اشاره به این که این موضوع «شکستی حیرت‌انگیز» بود، دلایلش را در این ویدئو شرح داد. البته پیش از بیان دلایل این اتفاق، از ۴۸۰ نفری که برای حمایت از بازی قول ۱۳ هزار و ۹۹۶ دلار از ۲۷۵ هزار دلار پول مورد نیاز برای ساخت آن را داده بودند، تشکر کرد.

استلث همچنین گفت که دوست دارد در آینده، با تغییر کامل کمپین به این بازی برگردد و دوباره روی آن کار کند. آخرین به‌روزرسانی او برای کمپین کیک استارتر به شرح زیر است:

هرچند از تمامی افرادی که ما را حمایت کردند صمیمانه تشکر می‌کنیم، لازم است اعلام کنیم که این کمپین به صورت کلی شکست خورده است. در دقایق ابتدایی این ویدئو، استلث در رابطه با چرایی پایان دادن این کمپین و جزئیات آن توضیح می‌دهد. باقی این ویدئو متعلق به همه حمایت‌کنندگان ما است.

ضمن عذرخواهی، امیدواریم اگر توانستیم باری دیگر با کمپینی بهتر برگردیم، همه شما را دوباره ببینیم.

Sonic Mania Plus جدیدترین نسخه بازی Sonic Mania است. این اثر و بسته الحاقی Encore هر دو در تیر ماه سال گذشته برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوویچ و پی سی منتشر شدند. نسخه نهایی دو شخصیت قابل بازی جدید، یعنی Ray the Flying Squirrel و Mighty the Armadillo را معرفی کرد.

همچنین می‌توانید نقد و بررسی این بازی را در زومجی بخوانید. نظرات خود را در رابطه با این خبر یا بازی پرطرفدار Sonic Mania به اشتراک بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده