نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۴

معرفی بازی موبایل League of Wonderland؛ مبارزه با قهرمانان در دنیایی کارتی

در این قسمت از سری مقالات معرفی بازی موبایل به سراغ بازی League of Wonderland رفتیم که شما در آن باید به همراه قهرمانان و کارت‌ها، برج دشمنان را نابود کنید.

بازی موبایل League of Wonderland در دسته بازی‌های اکشن و البته با سبک استراتژی همزمان و بی‌درنگ قرار دارد؛ بازی‌ای که می‌تواند خیلی زود خود را در دل مخاطبان جا کند و بازیکنان را تا مدت‌ها درون خود نگه دارد. بازی اندروید و آیفون League of Wonderland کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۱۶۰ مگابایت دارد. البته باید به این نکته هم توجه کنید که شما بعد از نصب این بازی، برای استفاده اول، باید یک دیتای جداگانه با حجم تقریبی ۵۰۰ مگابایت را دانلود کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید. این بازی موبایل توسط شرکت سگا ساخته شده است.

LEAGUE OF WONDERLAND

استودیو سازنده‌ی بازی در کنار این اثر، ساخت بازی‌های دیگری مانند SEGA Pocket Club Manager ،Shin Megami Tensei D×2 و همچنین Fist of the North Star را هم در رزومه کاری خود داشته است. لازم به ذکر است که این بازی با درجه سنی PEGI 12 عرضه شده و برای افراد بالای ۱۲ سال کاملا مناسب است. مکانیزم بازی اندروید League of Wonderland به این صورت است که شما در هر بار بازی، در یک نبرد ۲ دقیقه‌ای همزمان و یک به یک قرار می‌گیرید. شخصیت‌های این بازی از افسانه‌ها، تاریخ و اسطوره‌های شناخته شده به این بازی آورده شده‌اند.

شما برای استفاده از این بازی باید حتما اینترنت خود را متصل کنید

شما در این بازی که سبکی کارتی دارد، باید با ۸ کارتی که در اختیار دارید، یک دِک یا دسته کارت سفارشی مخصوص خودتان درست کنید. سعی کنید که درون مبارزه‌های خود، قهرمانان مختلف را به کار بگیرید تا بتوانید در کمتر از ۲ دقیقه، برج‌های دشمن خود را نابود کنید. شما برای به دست آوردن پیروزی در این نبرد، لازم نیست که حتما هر سه برج را خراب کنید؛ بلکه نابود کردن ۲ مورد از آنها هم کافی است. حال باید انتخاب کنید که دوست دارید حمله کنید، دفاع کنید یا سربازان خود را فدا کنید. این انتخاب خیلی باید سریع باشد؛ این تنها راه پیروزی است.

در این بازی قهرمانان مختلفی وجود دارند که شما برای تضمین پیروزی خود در نبرد، می‌توانید از آنها استفاده کنید. ممکن است که از یک جایی به بعد، مینیون‌ها دیگر قدرت لازم را برای دفاع از برج‌های شما نداشته باشند؛ به همین دلیل در همین نقطه است که شما باید قهرمانان را وارد کار کنید. این شخصیت‌ها را به سمت پیروزی هدایت کنید، برای شکوه و عظمت مبارزه کنید و تبدیل به بهترین بازیکن در League of Wonderland شوید.

LEAGUE OF WONDERLAND

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز دارید و بدون اتصال به اینترنت، اصلا نمی‌توانید از هیچکدام از بخش‌های آن استفاده کنید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون League of Wonderland هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی در نظر گرفته شده، از قابلیت‌ها و امکانات ویژه آن استفاده کنید. بازی موبایل League of Wonderland در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به سری مقالات بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی League of Wonderland


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده