// سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Hunter Assassin: یک قاتل حرفه‌ای

در جدیدترین مقاله‌ی معرفی بازی‌های موبایل، به سراغ یک بازی‌ جدید و پر طرفدار به نام Hunter Assassin که یک بازی آرکید و اکشن است، رفته‌ایم. با زومجی همراه باشید.

گوشی‌های هوشمند امروزه به بخش جدا ناپذیری از زندگی روزمره انسان‌ها تبدیل شده‌اند و بسیاری برای گذراندن اوقات فراغت یا انتظار در طول روز به سراغ بازی‌های ساده و آرکید روی گوشی‌های هوشمند خود می‌روند. این بازی‌ها دارای یک فرمول کلی و ساده هستند؛ گیم‌پلی ساده و درگیرکننده، تعداد مراحل زیاد و گرافیک ساده. امروزه‌ در اپ‌استور و گوگل‌پلی شاهد حضور تعداد زیادی از این دست بازی‌ها هستیم که این بار در زومجی به سراغ معرفی یکی از بازی‌های نسبتا خوب این سبک رفته‌ایم. Hunter Assassin یک بازی رایگان برای گوشی‌های آيفون است که با حجم ۶۰ مگابایتی خود و آفلاین بودن بازی، یک گزینه بسیار مناسب برای بازیکنان محسوب می‌شود تا آن را در مترو یا زمان‌های انتظار تجربه کنند. زومجی به‌ صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مورد علاقه‌ی خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

انتظار وجود خط داستانی در بازی Hunter Assassin انتظار بیهوده‌ای است و این بازی آیفون دارای تعداد زیادی مرحله‌ی پشت سر هم است. در هر یک از این مراحل بازیکنان باید با عملکرد خود، به طور مخفیانه چندین سرباز که در آن منطقه در حال گشت زدن هستند را به قتل برسانند. در مراحل اولیه بازی، تعداد دشمنان از ۲ نفر شروع می‌شود و به مرور به بالای ده دشمن هم می‌رسد. بازی Hunter Assassin از لحاظ درجه‌ی سختی در سطح متوسط رو به پایین است و حتی با زیاد شدن دشمنان نیز سختی بازی آن قدرها هم زیاد نمی‌شود. پس از پشت سر گذاشتن هر ۱۰ مرحله‌ی عادی، بازیکنان به یک مرحله‌ی Bonus می رسند که برای جمع آوری الماسها که واحد پول بازی هستند، بسیار مناسب است و در این مراحل ۳۰ دشمن بی خطر وجود دارند که با کشتن هرکدام در زمان مشخص شده ۱۰ الماس جمع آوری می‌شود.

Hunter Assassin یک بازی اکشن و آرکید ساده است که بازیکنان می‌توانند آن را در هر زمان و مکانی تجربه کنند.

پس از کشتن هر سرباز و دشمن، با سرو صدای ایجاد شده، سایر دشمنان حاضر در مرحله خبردار می‌شوند و بازیکنان باید با توجه به نقشه‌ی هر مرحله از دید سرباز خارج شوند و به طور مخفیانه دوباره به باقی سرباز‌ها حمله کنند. بازیکنان در طول مراحل بازی Hunter Assassin با یک تیر کشته نمی‌شوند و دارای نوار سلامتی هستند که کار بازیکنان را بسیار راحت می‌کند. بازیکنان می‌توانند با انجام اهداف مشخص شده در طول مراحل بازی مانند تعداد خاصی Kill یا به پایان رساندن مراحل بدون دریافت Damage تعدادی الماس به دست بیاورند.

بازی از لحاظ گرافیکی حرف خاصی برای گفتن ندارد و مراحل بازی در یک منطقه رخ می‌دهند و فقط نقشه‌ی بازی کمی نسبت به مرحله‌ی قبل تغییر می‌کند. کنترل‌های بازی هم بسیار ساده است و بازیکنان می‌توانند برای هدایت Hunter Assassin تحت کنترل خود، محل مورد نظر خود را لمس کنند و کاراکتر به صورت خودکار به آن محل می‌رود و دشمن حاضر در آن منطقه را از پیش رو برمی‌دارد. ۱۰ شخصیت قابل بازی در Hunter Assassin طراحی شده که هر کدام دارای کمی برتری نسبت به سایر شخصیت‌ها است و بازیکنان می‌توانند با خرج کردن الماس‌های جمع آوری شده به صورت تصادفی یکی از این شخصیت‌ها را باز کنند. البته بازیکنان می‌توانند با شخصیت اولیه بازی را به طور کامل به پاین برسانند و سایر شخصیت‌ها فقط کمی کار بازیکنان را راحت‌تر از قبل می‌کنند.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

اگر بازی‌های کم حجم و آفلاین زیادی را روی گوشی هوشمند خود تجربه کرده‌اید و به دنبال یک بازی جدید و کمی متفاوت می‌گردید، Hunter Assassin یک گزینه‌ی مناسب رایگان است که می‌توانید از طریق لینک‌ زیر، آن را دریافت کنید.

دانلود بازی Hunter Assassin


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده