// دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۷

تاریخ انتشار Age of Empires IV احتمالا به زودی اعلام می‌شود

به‌تازگی در سایت Age of Empires یک بازی کوئیز شکل قرار گرفته است که به‌نظر می‌رسد به اعلام تاریخ انتشار نسخه چهارم این سری اشاره دارد.

روز پنجشنبه ۲۳ آبان ماه (۱۴ نوامبر)، رویداد X019 مایکروسافت شروع می‌شود و انتظار می‌رود که در این رویداد شاهد اعلام تاریخ انتشار بازی Age of Empires IV باشیم. طبق جدیدترین اخبار بازی، در وبسایت Age of Empires، یک مینی گیم قرار گرفته که شبیه به یک کوئیز است و بازیکنان می‌توانند آن را کامل کنند. هر شخصی که آن را کامل کند، یک نسخه از Age of Empires II: Definitive Edition را دریافت می‌کند که ۲۳ آبان ماه عرضه می‌شود. 

البته در حال حاضر مینی گیم Have you seen Elric تمام شده است و یک زمان‌شمار آغاز شده که احتمال می‌رود به روز اعلام تاریخ انتشار نسخه چهارم اشاره داشته باشد؛ زیرا زمان‌شمار مورد نظر، به تاریخ ۲۳ آبان ماه اشاره دارد. البته این می‌تواند به روز عرضه Age of Empires II: Definitive Edition هم اشاره داشته باشد، اما رویداد X019 یکی از متفاوت‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای مایکروسافت به‌حساب می‌آید و احتمال می‌رود که شاهد اعلام تاریخ انتشار Age of Empires 4 در تاریخ ذکر شده باشیم.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده