نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

اولین تصویر از پشت صحنه فیلم Ghost Draft با بازی کریس پرت منتشر شد؛ اعلام نام جدید فیلم

کریس پرت با انتشار اولین تصویر از پشت صحنه فیلم Ghost Draft، از تغییر نام این فیلم اکشن خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Ghost Draft (گوست درفت) منتشر و نام این فیلم نیز تغییر کرده است. کریس پرت، ستاره اصلی این فیلم اکشن، علمی تخیلی و جنگی به‌تازگی اولین تصویر از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید این فیلم را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد که در این تصویر او به‌همراه گروهی از بازیگران فیلم قابل مشاهده هستند که درواقع به‌نظر می‌رسد شخصیت پرت رهبری این گروه را بر عهده دارد. همچنین پرت که در نقش تهیه کننده اجرایی نیز در فیلم حضور دارد، از تغییر نام فیلم Ghost Draft خبر داد و اعلام کرد که این فیلم اکشن قرار است با نام The Tomorrow War (جنگ فردا) تولید و منتشر شود. پرت همچنین گفت که این فیلم اولین فیلمی است که به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در آن حضور دارد و می‌تواند یک تصویر از آن نیز منتشر کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

تصویر پشت صحنه فیلم The Tomorrow War

کریس مک کی، کارگردان انیمیشن The Lego Batman Movie (لگو فیلم بتمن)، وظیفه کارگردانی فیلم The Tomorrow War را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده زک دین، نویسنده فیلمنامه فیلم Deadfall، بوده است. علاوه‌بر پرت، ایوان استراهاوسکی، بتی گیلپین، جی کی سیمونز، سم ریچاردسون، تئو وان، جاسمین متیوز، کیث پاورز، مری‌لین رایسکوب، ادوین هاج، مایک میچل، سیشل گابریل، الن ترانگ، الکسیس لودر و شیبوکم آکه، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The Tomorrow War حضور دارند و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت. این فیلم داستان مردی را دنبال می‌کند که طراح نبردها است و سرنوشت بشریت در جنگ آینده متکی به توانایی او برای مقابله با گذشته‌اش است. 

انتظار می‌رود که فیلم The Tomorrow War در سال ۲۰۲۰ اکران شود، اما شرکت پارامونت پیکچرز و اسکای دنس مدیا هنوز تاریخی رسمی برای اکران این فیلم اعلام نکرده‌اند. انیمیشن Onward (به پیش) اثر بعدی پرت است که این انیمیشن سینمایی قرار است در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ۱۳۹۸) اکران شود و پس از فیلم The Tomorrow War، او قرار است در فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) جلوی دوربین برود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده