// دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵

آپدیت جدید Rainbow Six Siege با نقشه و اپراتورهای جدید معرفی شد

محتویات آپدیت جدید بازی Rainbow Six Siege با نام Operation Shifting Tides معرفی شد.

در فینال مسابقه‌ی Rainbow Six Pro League در ژاپن، به‌روزرسانی محتوای بعدی برای بازی Rainbow Six Siege با عنوان Operation Shifting Tide معرفی شد. این آپدیت جدید مانند همیشه شامل دو اپراتور جدید و یک نقشه جدید خواهد بود.

دو اپراتور جدید، Kali و Wamai نام دارند که یکی از آن‌ها اهل هند و دیگری اهل کنیا است. اپراتور مهاجم کالی، نخستین اپراتوری است که مجهز به اسلحه Bolt Action Rifle خواهد بود. با هدشات‌هایی که درجا منجر به مرگ و شلیک‌های بدنی که درجا منجر به کشته شدن می‌شوند، کالی یکی از کشنده ترین اپراتورها در Rainbow Six Siege است. وامای نیز اپراتور دفاعی این فصل است. با استفاده از ابزار Mag-NET، وامای می‌تواند مواد قابل پرتاب و برخی گجت‌های دیگر را قبل از انفجار بگیرد. این قابلیت مشابه ابزار Magpie اپراتور Jager است اما هر آنچه را که می‌گیرد از بین نمی‌برد. او همچنین یکی از معدود اپراتورهای دفاعی است که در تجهیزات خود تفنگ تهاجمی دارد.

آپدیت Operation Ember Rise مشابه با عملیات Burnt Horizon و Operation Shifting Tide شامل یک نقشه Theme Park به‌صورت بازسازی شده خواهد بود. اگرچه اکثر بخش‌های نقشه آشنا هستند اما بزرگ‌ترین تغییر آن تخریب کامل بخش قطار است. این نقشه مناظر زیبای روشن‌تر و نقاط دیدنی برجسته‌تر خواهد داشت.

پس از به‌روزرسانی فصل گذشته‌ یعنی آپدیت Operation: Ember Rise، بازی Rainbow Six Siege توانسته از زمان انتشار خود در سال ۲۰۱۵ بیش از ۵۰ میلیون بازیکن را به خود جذب کند. پس از موفقیت چشم گیر این بازی شوتر تاکتیکی ساخته‌ی شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، تیم سازنده اعلام کرده است که برنامه‌ای برای توقف عرضه محتویات پس از انتشار این بازی ندارد. وِی یو، مدیر eSports رینبو سیکس سیج، طی مصاحبه‌ای در ماه اگوست اعلام کرد که آن‌ها می‌خواهد تعداد اپراتورهای این بازی را به ۱۰۰ تن برساند.

آپدیت جدید بازی Rainbow Six Siege با نام Operation Shifting Tides به‌زودی عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده