نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۵

تصاویر جدید بازی Microsoft Flight Simulator محیط و هواپیماهای داخل آن را نشان می‌دهد

استودیو اسوبو به تازگی تصاویر جدیدی از بازی شبیه ساز Microsoft Flight Simulator را با تمرکز روی نمایش دنیای جذاب و هواپیماهای داخل آن منتشر کرده است.

بیش از ۳۶ سال از اولین باری که مایکروسافت از بازی شبیه‌ساز پرواز خود تحت عنوان Microsoft Flight Simulator رونمایی کرد، می‌گذرد. ردموندی‌ها در نمایشگاه E3 2019 به‌منظور معرفی یازدهمین نسخه از این مجموعه، تصمیم گرفتند با یک بازسازی کامل از این بازی، آن را به‌مراتب چشم نوازتر، وسیع‌تر و هیجان‌انگیزتر از گذشته در دسترس کاربران قرار دهند. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اسوبو (Asobo Studio)، سازنده بازی، در تازه‌ترین اقدام خود و با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی، تصاویر جدیدی از آن را با محوریت نمایش دنیای بازی و هواپیماهای داخل آن منتشر کرد.

Microsoft Flight Simulator

همان‌طور که در ادامه نیز مشاهده خواهید کرد، هدف اصلی از انتشار این تصاویر به نمایش محیط‌های بازی از جمله مناطق ساحلی، شهری و کوهستانی و همچنین تنوع بالای هواپیماهای داخل بازی خلاصه شده است. حضور پهبادهایی مثل Diamond DA62 و ICON A5 می‌تواند جذابیت بازی را بیش از پیش کند.

باتوجه به تصاویر تازه منتشر شده، اگر محصول نهایی نیز با چنین جزییات و کیفیتی روانه بازار شود، قطعا باید منتظر تجربه یک شبیه ساز خلبانی بی‌نقص برای طرفداران این سبک باشیم.

با استناد به اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد اعلام اطلاعات بیشتر و همچنین انتشار تریلر بازی قرار است تا چند روز آینده در تاریخ سی آبان و هفت آذر صورت گیرد.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بازی Microsoft Flight Simulator قرار است در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۲۰ برای ایکس باکس وان و پی سی روانه بازار شود.

اگر شما هم جزو طرفداران بازی‌های شبیه ساز مخصوصا پرواز و خلبانی هستید، به‌نظر شما باتوجه به پیشینه این مجموعه، بازی Microsoft Flight Simulator می‌تواند به‌عنوان یک اثر جذاب و قابل احترام طرفداران خود را راضی کند یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده