نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰

هایک ویژن و نمایندگی آن در تهران

فروشگاه دیجی حفاظ، نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران، شما را با دوربین مداربسته و شرکت هایک ویژن آشنا می‌کند.

فروشگاه دیجی حفاظ، نمایندگی هایک ویژن در تهران، سالیان سال همواره به‌عنوان بزرگ‌ترین واردکننده و پخش‌کننده دوربین‌های مدار بسته با برندهای هایک ویژن Hikvision، داهوا Dahua، هایلوک Hilook و سوئیچ و تجهیزات شبکه با برند دی‌لینک (Dlink) و سیسکو (Cisco) مرتبط با سیستم‌های حفاظتی و امنیت، در سطح کشور مطرح بوده است. مارک‌های معتبر جهانی نیز دیگر محصولات عرضه‌شونده توسط این فروشگاه را تشکیل می‌دهند. علیرضا رحیمی، مدیر سایت دیجی حفاظ و فروشگاه اینترنتی دوربین دیجی حفاظ است.

برجسته‌ترین خصوصیت فروشگاه دیجی حفاظ خدمات پس از فروش به‌صورت مدرن و حرفه‌ای و تلاش مستمر برای بهبود عملکرد و گسترش خدمت‌رسانی در سراسر کشور است. عملکرد مطلوب و انعطاف‌پذیر طی سال‌های گذشته، این فروشگاه را به‌عنوان یکی از پیشروان بازار دوربین مدار بسته در کشور مطرح کرده است.

هایک ویژن ساخت کجاست؟

هایک ویژن (Hikvision) یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان سیستم‌های حفاظتی دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری (دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته) است. هایک ویژن کار خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرد و در ۱۵ سال گذشته توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات حفاظتی دنیا را از آن خود کند. خط مشی فعلی هایک ویژن در راستای افزایش کیفیت محصولات و بالابردن کیفیت تولید آنهاست؛ به طوری که امکان دسترسی مشتریان به محصولات کاملا با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب فراهم کند. هایک ویژن همچنین در دو سال اخیر تلاش کرده در بازارهای مرتبط با سیستم‌های حفاظتی مانند تجهیزات کنترل تردد، حفاظت مستقیم، اعلام حریق و… هم فعالیت خود را گسترش دهد.

می‌توان گفت هایک ویژن تنها برندی در ایران است که به‌صورت مشترک در پروژه های کوچک (خانه ها، واحد های اداری و تجاری کوچک و …) و پروژه های بسیار بزرگ (پالایشگاه ها، کارخانه های بزرگ و …) مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل این موضوع تولید طیف بسیار وسیعی از محصولات باتوجه‌به نیاز مشتریان است. به طوری که محصولات سری اقتصادی هایک ویژن می‌توانند با برخی از ارزان‌قیمت‌ترین تجهیزات حفاظتی در ایران رقابت کنند و همچنان کیفیت و استانداردهای خود را حفظ کنند.

هایک ویژن دوربین

درباره شرکت هایک ویژن

هایک ویژن در سال ۲۰۰۱ تأسیس شد و در سال‌های گذشته همواره در فهرست بهترین و پرفروش‌ترین برندهای فعال در زمینه تولید سیستم‌های مداربسته بوده است. هدف اصلی هایک ویژن در حال حاضر ارتقا کیفیت محصولات خود است. این شرکت سعی دارد تا این زمینه را برای همه مشتریان خود فرآهم کند که امکان دسترسی به محصولاتی با کیفیت بالا درکنار قیمت مناسب را داشته باشند. همچنین فعالیت‌های این شرکت در دو سال اخیر در زمینه تجهیزات حفاظتی مانند دوربین‌های حرارتی، دوربین‌های هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی و… نیز بوده است.

چرا دوربین مداربسته هایک ویژن بخریم؟

برای اینکه درباره شرکت هایک ویژن بیشتر بدانید، ابتدا شما را با بخشی از اطلاعات و آمار و ارقام این شرکت و جایگاه آن در میان سایر تولید کنندگان دوربین مداربسته در جهان آشنا می‌کنیم. شرکت هایک ویژن یک شرکت بسیار بزرگ با بیش از ۲۶,۳۳۰ هزار کارمند است. میزان درآمد این شرکت طبق آمار حدود 1.5 میلیارد دلار (سود سالانه) در سال ۲۰۱۸ تخمین زده شده است که نسبت به سال‌های قبل ۳۲.۹۵ درصد رشد داشته است. هایک ویژن جزو ۱۰۰ کشور برتر در زمینه تولید محصولات دیجیتال از طرف مجله فوربس در سال ۲۰۱۸ معرفی شده است. با در اختیار داشتن بزرگ‌ترین تیم تحقیق و توسعه در صنعت و همچنین نوآوری های مداوم، هایک ویژن توانسته تاکنون محصولاتی متنوع و در عین حال مقرون‌به‌صرفه شامل DVRهای ترکیبی، NVRها، DVR‌های استندالون، ویدئو سرورهای دیجیتال، کارت‌های الکترونیکی با انواع کاربردها، دوربین‌های IP با کیفیت تصویر بالا و دوربین‌های اسپیددام به بازار عرضه کند.

هایک ویژن شرکتی پیشرو در بازار دوربین‌های مداربسته در جهان است. این شرکت با به‌کارگیری امکانات پیشرفته خود توان طراحی و تولید محصولات نظارت تصویری و دوربین مداربسته را در سطحی گسترده دارد. برای مثال دوربین‌های توربو HD این شرکت با تکنولوژی HDTVI توانسته‌اند جایگزین مناسبی برای دوربین‌های آنالوگ قدیمی باشند. از این محصولات می‌توان در انواع کاربری ها مانند منازل، ادارات، سازمان ها، پارکینگ های بزرگ، پارک ها و سایر مکان های عمومی استفاده کرد.

هایک ویژن دوربین

مزایای دوربین‌های مداربسته هایک ویژن

۱. تنوع بالای محصولات: هایک ویژن محصولات متنوعی را با ویژگی‌های متنوع در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این ویژگی‌ها کیفیت تصاویر، طراحی نوع و بدنه دوربین تا ویژگی‌های تصویری هوشمند را شامل می‌شود. این به این معنی است که می‌توانید این محصولات را با هر بودجه ای که در اختیار دارید و متناسب با نوع کاربری و نیاز خود خریداری کنید.

۲. لنزهای با کیفیت: لنزهای به‌کار رفته در محصولات هایک ویژن به‌ویژه محصولات IP آن دارای پوشش بهتر و زاویه دید گسترده‌تری هستند. بنابراین، این موضوع باعث می‌شود تا به تعداد دوربین کمتری در سیستم مداربسته خود نیاز داشته باشید.

۳. قابلیت های پردازش تصویری: اکثر سیستم‌های تحت شبکه هایک ویژن مجهز به نرم‌افزار‌های تجزیه و تحلیل تصویر پیشرفته ای هستند. این بدین معنی است که دیگر مجبور به صرف هزینه های اضافی برای خرید این نرم‌افزارها به‌صورت جداگانه نخواهید بود.

۴. رزولوشن بالا: اغلب در محصولات تحت شبکه هایک ویژن به‌دلیل مگاپیکسل بالا، تصاویر دارای رزولوشن بالاتری خواهند بود. این امر همچنین باعث وضوح بیشتر تصاویر در زوم های بالا خواهد شد.

۵. استفاده آسان: دوربین‌های هایک ویژن به نحوی طراحی شده‌اند که اطلاعات فنی خاصی برای استفاده از آن‌ها نیاز نیست.

۶. قابلیت ارتقا: سیستم‌های هایک ویژن قابلیت ارتقا دارند. برای مثال چنانچه در ابتدای راه اندازی سیستم مداربسته خود از لحاظ مالی امکان خرید دوربین در تعداد بالا را ندارید می‌توانید در آینده دوربین‌های بیشتری را به سیستم خود اضافه کنید و از این لحاظ دچار مشکل نخواهید شد.

۷. قیمت مناسب: باتوجه‌به تکنولوژی های پیشرفته ای که برای راحتی کاربران در محصولات هایک ویژن به کار رفته است و همچنین کیفیت و طول عمر آن‌ها می‌توان گفت که از قیمت مناسبی برخوردارند. برای مثال دوربین‌های توربو HD هایک ویژن محصولاتی آنالوگ بیس هستند و چنانچه شما قصد تعویض سیستم آنالوگ قدیمی خود را داشته باشید می‌توانید با صرف هزینه های کمتری سیستم خود را با این محصولات جدید جایگزین کنید.

مزایای دیگر:

  • فروشگاه هایک ویژن دارای طیف گسترده‌ای از DVR های آنالوگ و DVR هایی است که قابلیت ساپورت دوربین‌های IP دارند، که قطعا می‌توانند تمام نیازهای یک سیستم امنیتی را برآورده کنند.
  • با استفاده از یک رابط مشترک برای هر نوع مدل و ورژنی از DVR، تجربه کاربران از این محصولات حتی پس از ارتقاء سیستم خود، نیز عالی خواهد بود.
  • هایک ویژن نرم‌افزار iVMS را برای اکثر برنامه های کاربردی خود (خانگی و تجاری) فراهم کرده است.
  • هایک ویژن اپلیکیشن های مخصوص موبایل را برای مشاهده و کنترل تصاویر از راه دور ارائه کرده است. این نرم‌افزار‌ها از تمامی سیستم‌عامل‌های محبوب تلفن همراه پشتیبانی می‌کنند.
  • محصولات هایک ویژن از ادغام چندین تکنولوژی پیشرفته مانند تکنولوژی کدگذاری تصویر و صدای پیشرفته، تکنولوژی ذخیره‌سازی، تکنولوژی شبکه و تکنولوژی هوش مصنوعی بهره می برند.
  • DVR های هایویژن می‌توانند هم به‌عنوان دستگاه ضبط کننده کار کنند و هم به سایر دستگاه‌ها برای ایجاد سیستم نظارتی جامع متصل شوند.
  • قیمت محصولات این شرکت تفاوت چندانی با محصولات ارزان و متفرقه ندارد. بنابراین انتخاب این محصولات را برای کاربردهای مختلف از جمله مسکونی، اداری، سازمانی، صنعتی و… آسان‌تر می‌کند.
  • تمامی محصولات هایک ویژن دارای فهرست قیمت رسمی هستند که از طرف خود شرکت اصلی تهیه و ارائه می‌گردد. بنابراین کاربران کمترین نگرانی را در مورد صحت و پایداری قیمت‌های این محصولات در بازار خواهند داشت.
  • محصولات هایک ویژن در ایران توسط فروشگاه دیجی حفاظ نمایندگی هایک ویژن به فروش می‌رسند و دارای گارانتی معتبر هستند. (گارانتی تعویض برای تمامی محصولات دو سال است)

در پایان پیشنهاد ما استفاده از برندهای معتبر به‌جای تجهیزات NONAME یا متفرقه است. همچنین به مصرف کنندگانی که به‌دنبال تجهیزات مداربسته با کیفیت بالا هستند که در عین حال مقرون‌به‌صرفه نیز باشد، برند هایک ویژن (Hikvision) را توصیه می‌کنیم. گرچه نمی توان ادعا کرد که برند هایک ویژن بهترین و با کیفیت ترین برند دوربین مداربسته موجود در بازار است اما با درنظرگرفتن نسبت کیفیت به قیمت در این محصولات می‌توان گفت که بی رقیب هستند.

روش‌های ارتباط مشتری با فروشگاه دیجی حفاظ

مرکز تماس در عین پاسخ‌گویی به مشتریان، نیازهای اطلاعاتی و خدماتی همکاران را نیز پوشش می‌دهد و به‌عنوان نقطه‌ی شروع می‌تواند به‌صورت مستقل از زمان و مکان در ساعات اداری در گستره‌ای ملی ازطریق سیستم‌های ارتباطی نظیر شبکه اینترنت، تلفن، پیام کوتاه،‌ خدمات اطلاعات موردنیاز و پیگیری امور مشتریان را در اسرع وقت به انجام رساند.

کارشناسان واحد مرکز تماس در تمامی ایام هفته به‌جز ایام تعطیل با خط تلفنی ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰ و شماره فکس ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰ (برای ارتباط نمایندگان خدمات پس از فروش با فروشگاه دیجی حفاظ)، پیامک ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰ یا آدرس ایمیل info@digihefaz.com آماده پاسخ‌گویی به سؤالات مشتریان و هم‌وطنان ارجمند هستند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده