// یکشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲

تیزر Shifting Tides بازی Rainbow Six Siege گجت‌های اپراتور جدید بازی را نشان می‌دهد

در آستانه معرفی محتویات Operation Shifting Tides، یوبیسافت تیزری را منتشر کرده که گجت‌های اپراتور جدید این رویداد را نشان می‌دهد.

یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر Rainbow Six Siege، با ارائه فصل‌های مختلف، سعی می‌کند اپراتورها و نقشه‌های جدیدی را در دسترس کاربران قرار دهد. امروز Operation جدید فصل چهارم به‌صورت کامل معرفی خواهد شد که Shifting Tides نام دارد، اما یوبی سافت در آستانه معرفی این رویداد، تیزر جدیدی را از Shifting Tides منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در تریلر منتشر شده از بازی Rainbow Six Siege، شاهد نمایشی از گجت‌های اپراتور جدید بازی هستیم. CSRX 300 موردی است که در ویدیو نمایش داده می‌شود و به‌نظر می‌رسد قدرت بسیار بالایی برای توقف دشمنان دارد. همچنین LV Explosive Lance هم نمایش داده می‌شود که بازیکنان می‌توانند از آن روی اسلحه Rifle خود استفاده کنند. 

Operation Shifting Tides دارای دو اپراتور جدید است که یکی از آن‌ها اهل کنیا و دیگری اهل هند است. همچنین ذکر شده که نقشه Theme Park هم به‌صورت بازسازی شده در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده از Shifting Tides را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. محتویات و اطلاعات تکمیلی از این Operation فصل چهارم در جریان فینال پرو لیگ رینبو سیکس سیج در دسترس قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده